BlogList Malaysia

12 November 2010

Ini Gambar Wartawan Kurang Ajar

9 Komen :

solehah ,  November 12, 2010 at 11:04 PM  

memang teruk sungguh dia nik provok..kalau org lain sah debit sebiji

wan November 12, 2010 at 11:53 PM  

Wartawan barua ni bkn sj brukan Kerajaan Negeri Kedah malah sy ingt lg dia prnah mburuk brukan DS Nizar msa Nizar jd MB dlu.Sy prnah brtembung dgan barua ni kt pasar malam Ipoh,rasa nk ludah aje muka dia.

Anonymous ,  November 13, 2010 at 5:36 AM  

dia bukan provoked, MB kedah yang serba tak tau tu yang kurang ajar and kurang asam.....Macam tu ke MB..aku kira bukan MB tapi MAT BODOH...

Pakatan BODOH je suka cari salah orang lain..Bila bagi perintah negeri Hancus...macam mana nak bagi perintah negara...

Bodoh nye orang kedah yang pangkah Pas.....

Anonymous ,  November 13, 2010 at 9:38 AM  

salam,

tanya soalan pun salah? kalau aku pun nak tahu jugak apa yg tak kena? jawabla elok2 orang dah tanya. kalau tak dak jawapan yg tepat masa tu, mintalah pandangan pegawai2 kiri kanan yg sepatutnya tahu & buat kerja mrk.

memangla MB tak tahu semua benda pd masa tertekan mcm tu tapi pegawai2nya boleh 'supply' jawapan pd MB supaya boleh jaga airmuka. ini tidak! pegawai2 mcm kayu! sanggup tengok MB terkial2 & jdi marah! kesian mb yg tak tau apa nak jawab masa tu! dah 2 thn mrk bersama MB. sepatutnya mrk dah boleh 'baca' apa yg akan berlaku. atau mrk yg dikeliling Mb ni saja nak tengok MB kena mcm tu?

kalau dah jadi wartawan tak boleh nak tanya soalan, macam mana nak cari berita? tu baru tanya soalan, belum lagi kena baling kasut mcm wartawan iraq buat ka bush tu dulu!

memang susah bercakap dgn puak2 yg hanya rasa mrk saja yg suci!! tidak kah kamu semua tertanya2 apa orang yg dikeliling mb buat hingga mrk tak boleh menjawab bg 'clue' ka MB?

mengenangbudi

Anonymous ,  November 13, 2010 at 11:18 AM  

KALAU KHULAFAQ AR RASHIDIN SABAN HARI BOLEH DI TEGUR SEMASA PEMERINTAHANNYA ,INI PULA NEGERI SEBESAR KUMAN NI TAK BOLEH DITEGUR.MEMANG NAK JAHANAMLAH PAS NI.SEJAK PAS DI PENGARUHI OLEH YAHUDI SINGAPURA LEE KUAN YEW SEMAKIN HARI SEMAKIN JALAN UNTUK BERANTAKAN.MAKA APABILA KAMU BERSEKONGKOL DENGAN MUSUH ALLAH DAN MUSUH UMAT ISLAM MAKA KAMU TUNGGU JANJI ALLAH .AZAB ALLAH AMAT PEDIH

Anonymous ,  November 13, 2010 at 6:48 PM  

nak tanya sikit, siapa kah musuh Allah yg paling bahaya, yg terang-terang memusuhi atau yg mengaku islam tapi bersengkokol dengan yahudi. mengaku islam, tapi berduyun-duyun berdangdut, mengaku islam tapi selamba bercampur laki betina, mengaku islam tetapi menipu, tunggulah

Anonymous ,  November 13, 2010 at 9:20 PM  

Itu bukan bertanya, itu provokasi. Masakan masih nak bertanya lagi isu yang sama sedangkan MB Kedah sebelum tu sudah menjelaskan perkembangan banjir melalui video yang dikeluarkan oleh kerajaan negeri. Untuk pengetahuan MB Kedah adalah antara pemimpin yang amat mesra dengan wartawan sama ada pro BN mahupun pro Pakatan.

Malahan wartawan dari RTM dan TV3 juga yang saban hari melaporkan berita tiadanya bantuan dari pihak kerajaan negeri... malah itu dimaklumkan Sharizat dan TPM. Dari mana mereka mendapat maklumat ini melainkan dari laporan RTM dan TV3. Jadi adakah soalan yang sama perlu ditanya lagi?

Melainkan wartawan itu bengap sangat, jika orang yang ditanya enggan menjawab, pergilah cari maklumat rasmi yang telah dikeluarkan, tanyalah pegawai-pegawai yang bertugas, tanyalah kepada petugas-petugas di pusat banjir, dan mangsa-mangsa banjir secara rawak. Kenapa tidak dicari maklumat di dalam internet, sedangkan RTM dan TV3 lebih advance di dalam menggunakan maklumat sedemikian?

Kenapa wartawan yang sama tidak melaporkan laporan yang mengatakan bahawa KERAJAAN PERSEKUTUAN tidak menyalurkan bantuan kepada mangsa banjir. Malahan kenapa RTM dan TV3 tak laporkan bahawa bantuan yang disalurkan oleh Sharizat Jalil melalui Jabatan Kebajikan Masyarakat adalah bantuan bersumberkan kewangan kerajaan negeri? Kenapa? Melainkan wartawan RTM dan TV3 ingin menjadi calon penghuni neraka? Kamu tahu apa itu neraka? Cari sendiri.... tapi jangan tanya UMNO yang perangai macam Dajjal.

azman kamarul November 13, 2010 at 11:11 PM  

Depa yang duk sokong wartawan ni di sin , dengan wartawan ini dengan baruanya sekali dan bapak segala barua yang dok pelahap harta rakyat..pi mampuihhhh la hang semua!

Gahara99 November 15, 2010 at 8:51 AM  

weii....yang sokong BN UMNO lah bodoh...50 tahun kena tipu dok manggu bodo lagi x sedaqx2...udah le x berani tunjuk nama...ni la sifat UMNONGOK ..aku kalau tanya cara baik aku jawab cara baik...hang pun kalau orang p umah hang tanya hang ni dah bersunat ke x hang marah x?aku rasa siap bersembuir aiq liur maki...dahla tu..xpayahla hiprokit nak petik kisah khalifah....MB Pahang Mat Jenan tu dok tunjuk tangan bxxxx tu hang x bising pulak..UMNO la bodo ikut terlunjuk MCA sampai melayu jadi miskin papa kedana..pergi mapusla UMNo...

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas