BlogList Malaysia

14 October 2010

PKR Hentikanlah Mimpi Nak Tawan Putrajaya

Pakar Firasat Dan Ahli Nujum Negara Datuk Inchek Ibrahim Ali Al-Kataki

"Berdasarkan firasat saya yang telah lama berkecimpung dalam politik, pilihan raya ke-13 adalah yang terakhir untuk PKR. Saya tidak jangka ia dapat terus selepas itu,” katanya di lobi parlimen hari ini.

"Mereka capai kemuncak pada pilihan raya ke-12, tetapi orang ramai mula menyedari tembelang mereka dan orang Melayu kini mula bersatu. Saya percaya rakyat tidak akan bakar kelambu kerana nyamuk,” katanya.

5 Komen :

AntiKatakPuru ,  October 14, 2010 at 10:48 AM  

"Berdasarkan firasat saya yang telah lama berkecimpung dalam politik, pilihan raya ke-13 adalah yang terakhir untuk UMNO. Saya tidak jangka ia dapat terus selepas itu,” katanya di lobi parlimen hari ini

"Mereka telah nyawa-nyawa ikan, tetapi orang melayu mula menyedari tembelang mereka dan orang Melayu kini mula bersatu menghapuskan UMNO. Saya percaya rakyat tidak akan bakar semua kelambu kerana nyamuk,” katanya.

Anonymous ,  October 14, 2010 at 11:48 AM  

Pada kiraan saya, karier politik ibrahim katak akan berkubur dalam GE 13. Jaga diri u dulu, jangan dok cakp hal orang.BODOH.
Semua Warga Malaysia tahu yang mana batu dan yang mana permata. Dah setengah abad UMNO memerintah, semua harta di pulun oleh puak2 Melayu UMNO sahaja. Umno mana ada nak bantu Melayu yang lain. Suara saja lantang, macam ibrahim katak tu, sama aje.
ibrahim katak, kau jaga kerusi u baik2, pasti kehilangan kerusi itu dalam GE13, percyalah dengan di izinkan tuhan.
Semua warga kawasan Pasir Mas, Kelantan, tak perlu ada pemimpin sombong, ego dan biadap buat nama kesopanan Melayu terjejas. Jangan sekali2 undi katak puru lagi. Biarkan ibrahim katak syiok sendiri. Tak ada guna Malaysia ada pemimpin seperti ibrahim katak. Cakap tak boleh bikin. Apayang telah ibrahim katak ini buat dalam menjana atau membantu warga Pasir Mas??
Sifu cakap tengok muka ibrahim katak ini, sama seperti kepala lanun dan penyangak tarbus, tak tahu lah macam mana boleh jadi MP. Pelaik tapi benar di Malaysia.
Saya cabar beberapa kali ibrahim ali keluarkan kenyataan tentang hukum islam, bagi orang bukan islam masuk dalam surau atau mesjid. Adakah hak2 keistimewaan Melayu dalam artikel 153 itu. Adakah dicabar? Rata2 dan majoriti institusi termasuk pentadbiran, keselamatan, kehakiman, kewangan negara dikuasai oleh Melayu, apa lagi yang ibrahim laungkan?? BODOH TAMBAH BONGOK PUNYA KATAK.

Anonymous ,  October 14, 2010 at 2:48 PM  

Sebab dia berfirasat, maka saya pun berfirasat bahawa:

Ibrahim Ali hentikanlah mimpi nak dapat kembali gelaran Datuk Kelantan.

Dan jangan mimpi nak bertanding di mana-mana kerusi di Kelantan.

Jangan bermimpi nak masuk UMNO.

Selalulah bermimpi bahawa anda terlupa makan ubat kencing manis.

azman kamarul October 14, 2010 at 8:05 PM  

SEJAK SULTAN KELANTAN "LUCUTKAN" GELARAN DATUK NI NAMPAKNYA ORANG PERKOSA NI NAK TUKAR PROFESION PULAK DAH!!!!

DAH NAK JADI TOK NUJUM PULAK DAH KAH KAH KAH KAH...KESIAN INCHEK BERAHIM!!

Anonymous ,  October 14, 2010 at 10:18 PM  

Brahim Kataki ni bijak membuat firasat terhadao orang lain,tapi tak tau nasibnya pada PRU ke13 akan datang.Nak jadi Nujum Pak Belalang,cari publicity murahan.

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas