BlogList Malaysia

27 February 2010

Celaka Betul Lim Guan Eng!!!


Kelmarin, mereka yang anti-Lim Guan Eng dan kerajaan PR Pulau Pinang tidak boleh menahan tebal muka kerana apa yang mereka dakwa bahawa Kerajaan PR Negeri Pulau Pinang tidak mengadakan perarakan Maulidur Rasul tahun ini tidak benar.Perarakan Maulidur Rasul diadakan! Ia berbeza dengan Kerajaan Negeri Perlis, Pahang dan Johor di bawah BN yang tidak mengadakan perarakan.

Perarakan 53 kontinjen jabatan-jabatan kerajaan dimulai dengan ketua-ketua jabatan melalui beberapa jalan termasuk Padang Kota Lama, Dewan Undangan Negeri, pejabat agama menuju ke Dewan Sri Pinang. Turut meraikan majlis ialah Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang sangat dibenci oleh Umno dan gerombolan NGO penyokong mereka itu.


Pasti puak-puak Umno dan gerombolan penyokong mereka yang bernama Perkasa @ Perkosa, Pekida @ Pukida dan lain-lain itu hangat hati melihat perarakan diadakan. Dan pasti bertambah sakit hati mereka melihat wajah ceria Guan Eng di sebelah Yang Dipertua Negeri Pulau Pinang dan Ketua-Ketua Jabatan yang memberi sepenuh perhatian terhadap aturcara majlis yang berlangsung. Dalam hati mereka mungkin berkata:

"Oh...Tsu Koon, masa hang jadi Ketua Menteri dulu, awat laa hang tak mau melayan orang Islam macam Guan Eng buat"

atau depa kata:

"Celaka Guan Eng...potong stim betoi...lain yang diharap, lain yang jadi....celaka betoi Guan Eng!!!"

~ pendikar gunung kriang

2 Komen :

hj jamaludin ,  February 28, 2010 at 2:12 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Alhamdulilah misi berdemo ( NGO NGO Melayu ) tempoh hari yang lalu telah berjaya mendesak KM Pulau Pinang LGE untuk mengadakan perarakkan Maulidur Rasul di jalanan sekitar Pulau Pinang. Syabas para pemdemo.

Kuda Perang February 28, 2010 at 5:18 PM  

Alhamdulillah, ummat Islam P.Pinang tetap tidak terpinggir di bawah pimpinan tokoh PR walaupun bukan beragama Islam.

Jangan pedulikan NGO-NGO MMelayu bodoh yang hj jamaludin maksudkan itu... poorah!!!

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas