BlogList Malaysia

02 April 2012

PRU13 - BN Peruntukan RM10 Juta Setiap Parlimen

PRU13 adalah satu satu pilihanraya yang paling sukar untuk diramalkan. Barisan Nasional sendiri mengakui oleh Najib Razak sebagai Ketua Barisan Nasional pilihanraya yang paling sukar. Dari gerak mulut Najib Razak sendiri PRU13 akan mempertahankan PUTRAJAYA dirampas oleh Pkatan Rakyat dengan apa cara sekali pun.

Najib Razak dan Barisan Nasional khasnya UMNO akan dan semestinya MENGGUNAKAN WANG DAN PROJEK UNTUK MEMPERTAHANKAN PUTRAYAYA.Dari dulu lagi selepas Tun Abdul Razak Barisan Nasional menggunakan WANG DAN SOGOK WANG KEPADA PEBGUNDI .

Zaman Tun Mahathir adalah era pilihanraya yang cukup terbuaka membeli undi dan projek segera kepada kumpulan sasarannya dan kroninya untuk mendapat wang. Sistem pilihanraya zaman Tun Mahathirlah yang paling kotor ketika itu.


Namun zaman Tun Mahathir sudah berlalu, namun kerena dan "tahi Mahathir yang ditinggalkan merebak seluruh anggota UMNO dan peimipin tertinggi UMNO dan Barisan Nasional. Jika tiada wang hampir pasti Barisan nasional dan komponennya terutama UMNO sudah terkubur selepas Tun Razak.

Najib Razak dan Barisan Nasional menghadapi PRU13 yang bakal diadakan awal bulan June tidak dapatlari MENGGUNAKAN WANG DAN PROJEK KEPADA KRONINYA UNTUK KEKAL BERTAHAN DAN MEMERINTAH PUTRAJAYA SELEPAS PRU13.

Ramai penilik politik tanah air Najib Razak dan Barisan nasional menggunakan wang yang cukup lumayan dan cukup banyakbagi mengahdapi PTRU13. Dianggarkan Barisan Nasioanal dan UMNO akan dibekalkan dengan satu peruntukkan KEWANGAN RM10 JUTA SETIAP PARLIMEN DAN BERGANTUNG BERAPA BANYAK KERUSI DUN DALAM PARLIMEN.

UMNO DAN BARISAN NASIONAL tidak dapat menafikan peruntukkan tersebut. Kerana terbukti bekas menteri BN/UMNO Tan Seri SY. Kadir membuat kenyataan terbuka UMNO/BN sentiasa membeli undi dan memebri wang kepada pengundi seluruh parlimen dan DUN setiap PRU yang diadakan di Malaysia.

Jika benar apa yang dikatakan oelh bekas menteri BN/UMNO, TIDAK MUSTAHIL BN/umno NAJIB RAZAK MENGGUNAKAN WANG PULUHAN JUTA UNTUK MEMPERTAHANKAN PUTRAJAYA DARI JATUH KETANGAN PAKATAN RAKYAT, DAN MEMANG BN/UMNO DARI DULU LAGI MENGGUNAKAN WANG DAN PROJEK UMTUK MENARIK PENGUNDI MENGUNDI BN/UMNO SERIAP PILHANRAYA DIMALAYSIA.

http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=13403


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas