BlogList Malaysia

13 October 2010

Inchek Ibrahim Ali Hina Sultan Kelantan


"Saya tidak terkejut, ini trend yang berlaku di Kelantan sekarang,"

[Apakah benar Ibrahim Ali tidak kecewa, terkejut atau terkilan dengan tindakan Sultan Kelantan ini gamaknya?. Bukankah beliau seorang manusia yang amat pentingkan resputasi. Maka, penarikan balik gelaran tersebut boleh mencemarkan nama baiknya di negeri Kelantan. Namun, tindakan beliau memperli dan sinis atas tindakan Sultan itu seolah-olah merupakan satu penghinaan terhadap raja. Kenyataan kononnya tindakan Sultan Kelantan itu adalah "trend" di negeri tersebut membawa makna dia menganggap bahawa apa yang berlaku itu adalah "dengan nasihat" Kerajaan Negeri pimpinan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat. Maknanya "memang trend" membawa erti bahawa memang trend PAS Kelantan akan memujuk tuanku untuk berbuat sesuatu yang tidak sepatutnya. Jika ia dikatakan trend di Kelantan, kenapa sebelum ini berlaku di Negeri Johor Darul Takzim. Bukankah ini jelas satu sinis tajam yang dibuat oleh Ibrahim Ali terhadap Sultan Kelantan itu sebenarnya. Cuma minta Ibrahim Ali memperhalusi apa yang dikatakan "trend" itu. Sudah pasti beliau akan berdolak dalih nanti].

Sumber - Pahang Daily

3 Komen :

Anonymous ,  October 14, 2010 at 12:19 AM  

Brahiem tak perlu kepada gelaran dan kebesaran tersebut, semua ini adalah dunia.
Brahiem hanya perlukan satu gelaran BRAHIEM KATAK PURU.

Unknown October 14, 2010 at 1:56 AM  

dia cakap dia masih lagi DATUK sebab ada pingat datuk dari selangor dan melaka

azman kamarul October 14, 2010 at 5:10 AM  

Inilah dia manusia yang tak pernah sedar diri dengan apa yang telah dia lakukan selama ini. Dia hanya berasa dialah yang benar dan tiada yang tidak benar melainkan yang benar sahaja dia lakukan.

Maka apa pun kifarah yang terkena di atas batang hidungnya akan disalahkan kepada orang lain.

Berasa diri tu sudah terlalu berjasa kepada orang Melayu.SEDAR-SEDARLAH "RUMAH KATA PERGI KUBUR KATA MARI WAHAI BERAHIM!!!

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas