BlogList Malaysia

01 May 2010

Presiden PAS ke Maldives Atas Urusan Rasmi Parti, bukan Untuk Memancing

Sejurus selepas PRK Hulu Selangor, blog saya dihujani komen-komen seperti ini:


April 27, 2010 10:33 AM
Delete
Anonymous Gila punya UG said...

Kenapa takut sangat nak sebut Presiden PAS pergi memancing di Maldives waktu ahli-ahli PAS bertungkus lumus dlm prk Hulu Selangor? Dah kena beli dgn geng perpaduang ke?

Dah kecut takut ke nak sebut Umno ada duta-duta dia dalam PAS spt Hadi Awang, Harun Din, Nasharudin Md Isa, Harun Taib, Mustafa Ali, Hasan Ali? Sebab tu apa nak heran Hadi Awang pergi memancing ke Maldives masa prk Hulu Selangor? Blog ni dah kena beli dgn geng perpaduang ke? Hidup Umno! Hidup Apco! Hidup yahudi! Hidup Zionis! Hidup Israel!

April 27, 2010 11:09 AM

Ini tidak benar sebenarnya. Izinkan saya memberi penerangan

Dari maklumat yang diterima oleh TUlang Besi, lawatan ke Maldives adalah atas jemputan rasmi dari Menteri Agama Maldives kepada kepimpinan PAS. Jemputan ini telah dilakukan DUA BULAN YANG LEPAS, sebelum tarikh PRK Hulu Selangor.


Presiden PAS wajib memenuhi jemputan tersebut memandangkan ianya jemputan rasmi dari sebuah negara berdaulat. Juga, Presiden PAS sudah pun berkempen di Hulu Selangor selama 4 hari berturut-turut sebelum itu.

Jadi, saya minta jangan ada lagi membawa fitnah ini kepada Presiden PAS. Beliau tidak bersalah malahan bertindak meninggalkan kempen atas urusan rasmi yang melibatkan maruah negara Malaysia.

Adapun kehilangan Timbalan presiden masih tinggal misteri. Sebagai Pengarah Pilihanraya Hulu Selangor PAS, beliau sepatutnya ada di Hulu Selangor sehingga undi terakhir dikira.

Malahan di malam terakhir kempen pun, yang kita lihat hanya Dato Hasan Ali serta MB Kelantan sahaja yang berada di atas pentas. Sepatutnya Pengarah Pilihanraya PAS Pusat wajib ada di hari terakhir kempen.

Itu isu yang lebih besar dan penting untuk ditanya dan diperkatakan.

Tulang Besi

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas