BlogList Malaysia

16 November 2009

Noh Omar, buat-buat atau sememangnya kurang cerdik ~ nizar news

Jika Anwar betul-betul pakar dalam bidang ekonomi, sudah pasti beliau akan dibayar setimpal dengan nasihat ekonomi yang boleh disumbangkan kepada Kerajaan Selangor. Nilai Anwar memang hanya RM1 kata “Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno, Noh Omar.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..



Kurang cerdiknya kenyataan menteri BN dalam mentabsir keiklasan DSI menerima jawatan sebagai penasihat ekonomi kepada kerajaan negeri Selangor. Begitu dangkal pemikiran seorang berpelajaran tinggi yang memegang jawatan penting dalam parti dan kerajaan. Nilai pemikiran Noh Omar yang begitu kurang cerdik tidak dapat membezakan keiklasan dan keupayaan DSI memberi khidmat kepada kerajaan negeri dan rakyat Selangor dengan bayaran RM1, menempatkan beliau sebaris dengan TPM yang kurang cerdik, sebagaimana yang umum ketahui yang TPM ni buta undang-undang bila mencampuri urusan DUN, negeri Kedah.

Penyokong yang mengundi Noh Omar patut merasa malu dengan kenyataan beliau yang lebih kepada menonjolkan kedangkalan diri sendiri untuk menutup kelemahan peribadi.

Terbalik nampaknya pemikiran Noh Omar ni, yang iklas berjuang dan berkhidmat tanpa meminta imbuhan dikatakan tak ada harga. Begitu ramai perasuah yang menjadi Menteri mahupun Menteri Besar, pulak yang disanjung…

Kata beliau nilai Anwar memang RM1, berapa pulak tanda harga yang patut dilekatkan pada Pak Pandir Umno bagi Parlimen Tanjung Karang, kalau jawatan ini diberikan kepada beliau?

sesamaislam

2 Komen :

Anonymous ,  November 17, 2009 at 12:15 PM  

noh omar?antara menteri paling bodoh dlm dunia.

Anonymous ,  November 19, 2009 at 8:14 AM  

meh kita wat ranking menteri bodoh di m'sia nak??? best gak rakyat dapat nilai menteri mana yg boleh dicari kalu ada problem..takut salah menteri..ranking menteri lawak pun best gak..macam2 ada menteri kat m'sia ni..menteri gila publisiti, menteri nak tunjuk macho, menteri kuat bodek, menteri wat2 lupa, menteri ulang statement, menteri mkn gaji buta, menteri ckp jer bedegar2, menteri tidur/wat2 pekak etc2

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas