BlogList Malaysia

29 October 2009

Hasan Ali wajib diSELCATkan

Tuan Ibrahim Tuan Man... lu jangan bikin gua malu2 ubi. Gua dah promosi lu as Presiden dalam pelan damai yang kitorang rancang. So, siyes sket bab siasatan terhadap PAS Selangor. Jangan lembab, jangan sapu bawah karpet macam PAS Ganu. Gua sidekick ketiak kiri lu kang.

Cadangan gua lu SELCAT kan si Hasan Ali. Caranya :

1. Panggil Hasan Ali dalam perbicaraan terbuka.

2. Panggil semua bloggers PAS dan UMNO yang hadir malam tu. Satu sesi bongok yang melanggar Presiden Sleeping Budha.

3. Lu panggil sekali Tulang Besi. Tulang Besi kena siapkan dokumen2 dakwaan salah laku dan salah prinsip Hasan Ali.

4. Panggil Khalid Samad sekali.

5. Panggil Ronnie Liu, Khalid Ibrahim sekali. Baru lu nampak power jadi Presiden.

6. Last sekali, kalau cukup asas nak hukum Hasan Ali, lu hukum sebat dulu, sebelum pecat ke apa yang patut. Time nak sebat baru panggil gua. Gua tau la nak sebat tang mana berdasarkan gambar nih.


Zap!! Tak payah angkat ketiak jer, gua sebat kat situ.

Dicilok tanpa kebenaran dari - AdukaTaruna

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas