BlogList Malaysia

18 July 2012

SAMM Sedia Hadapi Sebarang Kemungkinan Malam Ini di Jalan Kebun!!



Kenyataan Terbuka
18 Julai 2012

AYUH HADIR KE SIRI JELAJAH MERDEKA RAKYAT JALAN KEBUN

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) menjemput anda semua yang berada di lokasi Klang, Pandamaran dan kawasan berhampiran bagi mendengar amanat Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Merdeka Rakyat yang akan berlangsung malam ini di Jalan Kebun, Klang.

Istimewa malam ini, kita dapat mendengar apakah jawapan DSAI mengenai fitnah terbaru sebuah blog pedoman paling top di kalangan blog pro-Umno, di mana pihak polis sendiri mengesahkan tiada laporan polis dibuat ke atas DSAI. SAMM dengan keras menolak 'gutter politics' yang diamalkan oleh Umno dan Bn.

Malam ini juga tidak kurang panasnya kerna ia berlangsung di Jalan Kebun sepertimana yang kita maklum samseng Jalan Kebun berkemungkinan berlegar-legar membuat kekacauan. Tanda-tanda berlakunya kekacauan telah dikenalpasti SAMM apabila semua banner yang dipasang malam kelmarin telah didapati koyak/hilang dan salah satunya diconteng oleh samseng Jalan Kebun. Setakat 17 siri Jelajah Merdeka Rakyat sebelum ini berjaya mencapat matlamat di mana program berlangsung hingga ke detik akhir dan semua yang hadir mendapat input penting dari penceramah pimpinan Pakatan Rakyat.

Baru-baru ini kekacauan di program yang melibatkan DSAI berlaku di Langkawi di mana Penyelaras SAMM Kedah bersama beberapa komradenya yang bertugas ketika itu telah berjaya menangkap si pengacau majlis. Si pengganggu majlis ini telah disoal-siasat dan mendapati kerjanya untuk membuat kacau telah dibayar RM50 oleh gerombolan Umno. Setelah selesai disoal-siasat, si pengganggu ini di bawa ke balai polis untuk siasatan selanjutnya.

Malam ini juga di Jalan Kebun, SAMM dan pasukan besar tuan rumah telah bersedia menghadapi sebarang kemungkinan. SAMM juga seperti biasa akan membawakan siaran LIVE sepanjang pesta Merdeka Rakyat berlangsung. Jika bernasib baik, apa jua bentuk gangguan oleh Umno akan menjadi tontonan secara langsung ke seluruh dunia. Pautan siaran langsung adalah seperti berikut : http://www.ustream.tv/channel/merdeka-rakyat

SAMM sekali lagi menjemput kehadiran semua tanpa mengira warna kepartian demi sebuah kemerdekaan sebenar - Kemerdekaan Rakyat. Kehadiran anda semua membuktikan anda pencinta demokrasi dan bertindak adil dalam soal menilai maklumat.

Sekian


Edy Noor Reduan (EDYES)
Pengarah Propaganda SAMM
www.anakmudamalaysia.com

http://edyesdotcom.blogspot.com/



Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas