BlogList Malaysia

18 July 2012

PANAS - Mangsa Terbaru Mengaku Diliwat Anwar


Bukit Mertajam - Setelah sebuah laman Blog menyiarkan seorang Mahasiswa telah membuat laporan Polis mengatakan dirinya diliwat oleh Ketua Pembangkang yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh, muncul seorang lagi Mahasiwa mendakwa dirinya juga diliwat oleh Ketua Pembangkang itu.

Mahasiswa tersebut yang kini dipercayai sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang 'Bussines Study' di UBP, Bukit Mertajam telah membuat pengakuan di laman Face Book miliknya beberapa hari lalu.




Dari gambar yang tersebar dilaman-laman Face Book dan juga Blog, Mahasiswa tersebut dipercayai mempunyai hubungan rapat dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana beliau pernah dilihat makan bersama Anwar Ibrahim di sebuah Restaurant tahun lalu.


Berikutan dengan pengakuannya itu, beliau telah dinasihati oleh teman yang rapat dengannya supaya menyimpan semua bukti untuk dibawa ke mahkamah.

Mahasiswa tersebut juga telah mengaku sudah tiga hari tidak buang air besar dan mandi demi untuk mengekalkan bukti.

Beliau juga telah disarankan supaya bersumpah laknat di Masjid dan menurut Mahasiswa itu beliau akan mengadakan sumpah laknat di Masjid Sentul kerana menurut beliau itu tempat yang lebih afdal.

Disamping itu atas faktor keselamatan beliau juga mohon agar disediakan jaket kalis peluru untuk tujuan bersumpah laknat tersebut.



Pengakuannya itu telah membuatkan rakan-rakannya yang pernah berada di dalam UMNO melahirkan rasa cemburu mereka terhadapnya.

Ini kerana dengan mengaku dirinya diliwat oleh Anwar Ibrahim populariti Mahasiswa tersebut dijangka melonjak dan perubahan drastik dari segi kewangan akan kelihatan pada dirinya.


Bagaimanapun beliau melahirkan kekesalan kerana tidak membuat pengakuan diliwat oleh Anwar Ibrahim itu sebelum ianya dilakukan oleh Saiful.

Kepada wartawan TV3 dan Utusan yang berminat untuk mewawancara Mahasiswa tersebut bolehlah tinggalkan pesanan dalam Face Book Mahasiswa tersebut di ( SINI )

UPB ialah singkatan kepada Up Town Bandar Perda..

Ha..ha..ha.. semoga dengan tersiarnya laporan ini.. Rangking Blog aku akan berjaya mengalahkan Blog GreenBoc, MiLo SuaM dan juga AmenoWorld bagi membolehkan aku menjadi Top Blogger Pro PR...

Anak Sungai Derhaka


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas