BlogList Malaysia

03 May 2012

Media Malaysia Sudah Hilang Kewarasan

TV3 Promosi fitnah gambar lucah



Kalau dulu semasa ikon fitnah 1Malaysia, Papagomo menyiarkan video lucah seorang lelaki yang difitnahnya sebagai Anwar Ibrahim, TV3 turut menjalankan gerakan bagi mempromosikan video lucah tersebut.

Tanpa mempedulikan samada anak-anak di bawah umur turut menonton siaran berita mereka diwaktu perdana itu, mereka menyiarkan beberapa adengan dari video lucah tersebut. Biarpun tindakan tersebut tidak wajar namun untuk menjatuhkan maruah Anwar Ibrahim ianya tidak mengapa dan tidak menjadi kesalahan..

Semalam sekali lagi TV3 mempromosikan gambar-gambar yang kononnya sebahagian daripada sedutan rakaman aksi seks lelaki menyerupai pemimpin parti pembangkang dalam aksi lucah di dalam tandas yang disiarkan oleh Papagomo. Jadi.. korang faham-faham sendirilah.. kalau Papagomo dah siarkan kemudiannya TV3 pula menjadikannya sebagai tajuk berita.. ini angkara siapa..

Seperti juga video lucah seorang lelaki yang menyerupai Anwar tetapi difitnah sebagai Anwar, gambar dan juga dijangkakan ada rakaman CCTV lelaki menyerupai pemimpin parti pembangkang dalam aksi lucah di dalam sudah pasti mendapat restu pihak yang mengawal media…

Sumber : anak sungai derhaka


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas