BlogList Malaysia

28 March 2012

Isu lompat parti : Ini semua fitnah Umno..

Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Salleh Man hari ini menafikan spekulasi bahawa beliau merancang untuk melompat atau meninggalkan parti kerana tidak berpuas hati dengan kerajaan negeri pimpinan DAP.

ADUN Permatang Pasir berkata, dakwaan itu dibuat oleh "budak Umno" yang menangkap gambarnya bersama Ketua Pemuda Umno Permatang Pauh Mohd Zaidi Mohd Said dan penyelaras BN Permatang Pauh Rahim Man.

Salleh berkata, mereka hanya bersalaman dan tidak banyak bercakap sebelum beliau beredar selepas mendapati sekumpulan anggota Puteri Umno mengadakan pertemuan di situ.


Namun, Adun Permatang Pasir itu tidak mengulas mengenai dakwaan kononnya beliau mahu membuat kejutan ketika ceramah Hasan Ali dikawasan beliau pada 7 April nanti.

Sebelum ini, terdapat dakwaan di beberapa blog berhubung spekulasi melompat parti itu dengan menyandarkan kepada gambar pertemuan tersebut.

Didalam gambar tersebut, Pesuruhjaya PAS itu dilihat mesra berbual bersama Penyelaras BN Dun Permatang Pasir dan juga Ketua Pemuda Umno Permatang Pauh.

Salleh bagaimanapun tidak memberikan sebarang komen berkenaan isu penjualan tapak masjid di Bayan Mutiara yang didakwa dilakukan oleh kerajaan negeri DAP.


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas