BlogList Malaysia

17 August 2012

Umno Kelantan Tak Kebulor Dengan Nasharudiin Mat Isa

Umno Kelantan tidak perlu kepada faktor 'Nasha' untuk menguasai negeri itu dalam pilihan raya umum akan datang, kata Pengerusi Umno Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Katanya, Umno tidak memerlukan situasi sebegitu untuk memenangi hati rakyat sebaliknya yakin untuk menang dengan kekuatan sedia ada pada Umno dan parti komponen lain dalam BN.


"Umno tak perlu peristiwa sebegitu tapi perlukan pemimpin yang bekerja untuk rakyat," kata Mustapa kepada pemberita di majlis ramah mesra dan berbuka puasa bersama Lembaga Pemegang Amanah Yayasan Khazanah di ibunegara malam tadi

Mustapa, yang juga menteri perdagangan antarabangsa dan industri, mengulas mengenai saranan Pemuda PAS Kelantan dan beberapa pemimpin tertinggi parti itu yang mahu bekas timbalan presiden PAS itu keluar parti ekoran kenyataannya yang mengesa parti itu keluar daripada gabungan pakatan pembangkang sekiranya DAP terus menentang hudud.

Ditanya sama ada Umno sedia menerima atau memberi tempat kepada Nasharudin (kiri) yang juga ahli Parlimen Bachok, beliau berkata mengikut dasar parti, Umno terbuka kepada sesiapa sahaja.

Mustapa berkata saranan supaya Nasharudin keluar daripada PAS bukan perkara baru, malah telah pun berlaku sebelum ini, namun sehingga kini beliau masih kekal sebagai anggota PAS.

"Nasarudin seorang yang berfikiran terbuka dan ada pandangan berbeza daripada orang lain, dan atas dasarnya Umno juga sedia membuka pintu... dan ini tidak merujuk hanya pada Nasarudin," katanya.


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas