BlogList Malaysia

10 July 2012

Muhyiddin Lancar Program Syok Sendiri

Senamrobik ,pengetua tipu TS Muhyiddin Yassin.

Siapa kena tipu Malaysia Book of Records atau Muhyiddin Yassin. Presiden MBR ,Danyy Ooi tersenyum puas,soalnya adakah beliau sedar pengetua sekolah sudah melakukan penipuan? Bilangan daftar melebihi 3.6 juta murid,tetapi yang terlibat tidak seperti didaftarkan. Di manakah intergriti MBR?foto Bernama.


PETALING JAYA - Kementerian Pelajaran dikatakan sekali lagi telah melakar nama dalam Malaysia Book of Records (MBR) melalui penglibatan lebih 3.6 juta murid dalam Senamrobik Serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia peringkat kebangsaan pada hari ini,10 Julai.


Betulkah lebih 3.6 juta murid terlibat.Setahu penulis yang terlibat murid sekolah sesi pagi. Sesi petang P & P seperti biasa.Setahu penulis jumlah murid dan guru telah didaftarkan ,sama ada mereka bersenam atau tidak soal kedua.

Sampai tahap ini pengetua menipu Pengarah Pelajaran Negeri dan Pengarah Pelajaran Negeri menipu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia TS Abdul Ghafar Mahmud.Yang penting kena daftar murid,soal menipu soal kedua.

Senamrobik yang dipaksa itu dan mengganggu P & P itu dilakukan serentak di 10,000 sekolah di seluruh negara dirasmikan oleh Timbalan Perdana Menteri TS Muhyiddin Yassin di Sekolah Wawasan USJ 15 dekat Petaling Jaya.

http://sisibukit.blogspot.com/2012/07/senamrobik-pengetua-tipu-ts-muhyiddin.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas