BlogList Malaysia

03 February 2011

Umno kena selamatkan anak PAS di Mesir

Saya tanya Datuk Azeez, nak pergi tolong orang Pas ke? Dia jawab nak tolong semua tak kira Pas atau Umno kerana arahan PM supaya tolong kesemuanya.

Akhirnya orang Umno yang dikatakan jahiliah juga yang tolong, mana dia pemimpin Pas? kenapa tak pergi tolong orang-orang mereka ?

Betullah apa yang dikatakan oleh blogger Celah Gelegar. TM sokong 100%.

Ramai pelajar kita di sana adalah anak orang PAS. Pelajar tajaan kerajaan BN tak ramai mana pun.

Bila huru hara berlaku barulah orang Pas menangis tak berlagu mohon kerajaan zalim BN membawa balik anak mereka. Begitu mudah mereka mengatakan itu adalah tanggungjawab kerajaan untuk membawa pulang.


Tokok lagi bahawa pesawat tentera dan kapal tentera bukan milik Umno tetapi milik rakyat.

Amboi , bukan main sedap mulut bila nak benda kerajaan. Ingatlah sikit dalam ceramah, bukan main celupar hentam kerajaan, kononnya 50 tahun kerajaan menzalimi rakyat, menindas rakyat dan sebagainya.

Kalau kerajaan menindas rakyat tak adalah orang Pas terima bantuan melalui E-Kaseh. Tak adalah subsidi gas masak dan petrol, tak adalah bantuan JKM dan beratus-ratus lagi bantuan.

Baru-baru ini apabila bantuan Rancangan Makanan Tambahan (RMT) dinilai berdasarkan E-Kasih, ramailah pelajar sekolah tak dapat makan free. Maka melompatlah ibubapa dan juga pengusaaha kantin. Maklumlah sebelum ini ramai orang beberut-rebut nak masuk tender kantin kerana ia adalah lubuk buat duit cara mudah.

Tak tau apa nak cakap dengan orang Pas bangang ni. Cakap saja berdegar-degar tetapi tak ada tindakan.

Sumber - Blogger Pencacai umno

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas