BlogList Malaysia

18 March 2010

Zahid Mat Arip Kata Nik Aziz "ULAMAK PU*IMA*K"

oleh AnakKedah

memang magkok hayun mamat sekoq nie... kalau nak mengatapon kat orang tengok diri dulu laaa... boleh ka hang jadi iman sembahyang jenazah kalau mak pak hang mati nanti.... kalau nak jilat pungkoq UMNO pon jilat laa...tak heran aihhh... perjuangan nak menegakkan hak masing2 memang camtu pon... hangpa berhujah kami berhujah... tapi kalau hujah dah tahap bangang nak mampos nie apa kejadahnya... kalau dia bukan ulamak pon tapi sampai keluaq ayat pikimak tu apa kejadahnya.. awat ko tu bersih sangat kaa... politik bangang nak mampos namanya nie...-kedahlanie

4 Komen :

Anonymous ,  March 18, 2010 at 3:59 PM  

ish....ish......sampai hati dan sungguh tergamak dia kata macam tu kepada seorang yang tawadduq dan dihormati seluruh dunia dan antara orang islam yang berpengaruh seluruh dunia,kalau ya pun nak kata biarlah berlapik dan gunakan ayat2 yang tak menjatuhkan maruah seseorang,tak sangka selama ni UMNO yang aku puji dan sanjung rupanya lebih keji dari apa yang dikatakan,dengan kenyataan zahid ini aku dengan secara warasnya akan menyertai PAS dan mungkin akan mengajak group pemuda cawangan dan bahagian UMNO kawasan aku mengisytiharkan akan keluar UMNO secara beramai-ramai.kami akan menjelajah seluruh selangor untuk protes bantah tindakan zahid md arip ini.sejahat-jahat pemimpin UMNO sebelum ini tak pernah aku dengar ucapan "P***m**" terhadap seorang yang dianggap ulamak oleh dunia islam.Zahid lebih baik kamu tarik balik kenyataan kamu dan minta maaf pada nik aziz @ kamu akan menyesal pada PRU 13 nanti golongan muda dan pertengahan akan lari kepada PR.
dari:Pemuda UMNO tegar,Selangor.

Anonymous ,  March 18, 2010 at 4:15 PM  

BETOI KAA?? DALAM YOUTUBE NI PUN BUKAN BOLE PECAYA..KADANG2 SUARA PUN PUN DIPUTAR BELIT..

PEOPLE POWER March 18, 2010 at 9:56 PM  

SESUNGGUHNYA MEREKA TERGOLONG DALAM GOLONGAN YANG MELAMPUI BATAS. Kesabaran ada batasnya...

Anonymous ,  March 19, 2010 at 12:21 AM  

MASYAALLAH.. YA ALLAH YA TUHAN KAMI.. ENGKAU BUKAKAN LAH PINTU HATI MANUSIA SEPERTI INI AGAR DIA CEPAT MENYEDARI KESILAPANNYA SEBELUM ENGKAU MENURUNKAN BALA BENCANA KEATAS KAMI... HARI INI ULAMAK YANG AKU SANJUNG DIHINA SEBEGINI RUPA.. AKU AKAN INAGT SAMPAI BIAL2 AKHLAK PEMIMPIN INI..

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas