BlogList Malaysia

01 December 2009

Siapa Dalang Demo Depan SUK Kelantan 10.00 Pagi Esok ?

Kedai makan... geng-geng UMNO dah kecoh. pagi esok ada perhimpunan. pakcik-pakcik berdarah biru cakap, Husam dah kumpul orang-orang dia untuk buat perhimpunan pagi esok untuk desak Ariffahmi supaya letak jawatan dari PMBK. uih... gila dasat. Syeikh terlibat ke..? entah...

Aku tanya pakcik darah kaler biru tu, mana pakcik tau Husam punya plan..? pakcik tu cakap, ala... aku tau la... aku kenal budak-budak Husam tu..! ooo... aku panjangkan muncung aku...

Lepas tu agenda seterusnya geng-geng darah biru ialah kutuk PAS, TGNA dan Husam... Ariffahmi pun kena kutuk jugak tapi tak teruk macam Husam dengan TGNA. TGHH dah jadi macam Idola. geng-geng darah biru puji geng-geng UG macam puji Mahdet. huiyooo... 1st. time pertama kali aku dengar orang UMNO puji "UlarMak" PAS.

Aku layan je...

Sambil-sambil dok kutuk-kutuk & puji-puji, handphone pakcik darah biru sebelah aku bunyik... aku sempat curi dengar -

* Hello..! hoh Rani... banner nok paka pagi esok siyak doh..? bereeehhhh... bghapo ghiya..? ok... pagi esok demo bowok gi depae SUK nga budok-budok..! jange ggege tau..!

Baca seterusnya di sini

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas