BlogList Malaysia

21 November 2012

Donald Lim berbohong; PKNS bina 12,000 rumah mampu milik

Dakwaan Datuk Donald Lim tentang tiada rumah mampu milik untuk rakyat yang dibina oleh kerajaan negeri Selangor kini semakin terserlah pembohongannya. Ia tidak berdasarkan fakta, tidak cermat, mengelirukan dan tidak sepatutnya diucapkan oleh seorang timbalan menteri kewangan dan juga Pengerusi MCA Negeri Selangor.

Jika kita melihat gambar terbaru ini, pastinya kelentong orang MCA ini setaraf dengan kelentong Noh Omar orang UMNO.

Adakah Donald Lim fikir rakyat bodoh atau buta matanya – setiap masa?


Politik pembohongan dan fitnah ini jelas menjadi budaya dalam Barisan Nasional, budaya ini pastinya dipelupori oleh UMNO dan kini diikuti oleh MCA dan MIC serta parti komponen yang lain.

PKNS sedang membina lebih kurang 2,700 unit mampu milik. Di antara 2013-2020, PKNS bercadang membina kebih 9,200 unit rumah mampu milik di seluruh Negeri Selangor.

Dengan senario ini Donald Lim tyelahmeletakkan dirinya setaraf dengan elit-elit UMNO yang suka berbohong. Malah pembohongan beliau ini mengesahkan lagi bahawa beliau tidak layak menjadi timbalan menteri dan mentadbir kementeriannya.

Nasihat kita kepada Donald Lim, jika mahu Berjaya dan dipercayai oleh rakyat, maka janganlah mengikjejak langkah Presidennya termasuk elit-elit UMNO.

-KLdaily


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas