BlogList Malaysia

18 September 2012

'Katak Antik' Kutuk 'Barang Antik'

Yahya Lampong hanya 'barang antik', kata Ibrahim Ali

Presiden PERKASA Datuk Ibrahim Ali berkata tindakan media yang memperbesar-besarkan isu kemasukan bekas naib presiden penajanya, Datuk Yahya Lampong ke dalam PKR menunjukkan NGO tersebut masih dipandang tinggi.

"Saya tak tahu pula dengan letak nama PERKASA, beliau kini jadi produk yang penting," katanya sinis ketika diminta mengulas mengenai laporan tersebut.

Laporan lidah parti PKR, Keadilan Daily pada15 September lalu menyebut, Yahya juga menadi yang dipertua PERKASA Sabah yang pertama.


Bercakap dalam satu sidang media di Kuala Lumpur hari ini, Ibrahim juga sekadar menyifatkan Yahya sebagai "barang antik" yang tidak lagi dapat berkhidmat.

Malah, bekas ketua bahagian Umno Tanjung Aru itu juga tidak menjalankan tugas semasa di dalam PERKASA, kata Ibrahim lagi.

Jelasnya, Yahya sebelum ini hanya dijemput menyertai PERKASA sewaktu pertubuhan itu masih pada peringkat jawatankuasa penaja.

Bagaimanapun, Yahya langsung tidak pernah menyertai sebarang mesyuarat PERKASA nasional mahupun peringkat Sabah, katanya lagi.


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas