BlogList Malaysia

09 July 2012

Satu Lagi Video Seks Anwar Akan Didedahkan Petang Ini

SIDANG AKHBAR PETANG INI

Sdr Zamil Ibrahim mengadakan sidang media PENDEDAHAN VIDEO ANWAR
Tarikh: 9 Julai 2012 (Isnin)
Masa: 2:30pm Tempat: No. 19-3, Jln PJU 5/4, Dataran Sunway, Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya Selangor.

Semua media dijemput hadir bagi membuat liputan. Hubungi 012-4624068


Aku terima email ini malam tadi dari pengirim yang tak dikenali.Sejauh mana kesahihan email ini aku pun tak pasti dan lebih tak pasti tentang apa video yang mahu didedahkan (kalau adalah).Apapun harap harap bukanlah jenis jenis video yang pernah didedahkan tentang Anwar sebelum ini...Tak tahulah pulak kalau pemimpin Umno fikir 'video jenis itu' boleh membantu BN menang besar PRU nanti...

Apapun aku suka bersangka baik dan tidak membuat apa apa spekulasi,apatahlagi aku pun tak pasti tentang kesahihan email yang aku terima.Mungkin sekadar gimmick video yang tiada kena mengena dengan SEKS pun..

http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2012/07/satu-lagi-video-anwar-biar-betul.html



Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas