BlogList Malaysia

23 July 2012

Krisis Air Selangor - Catu Air Adalah Perbuatan Yang Amat Zalim

Apakah Sufian Makinuddin tidak menjumpai 'anasir jahat' dalam isu mencatu air yang mencukupi di Selangor?

Perlu diketahui bahawa air adalah survival rakyat. Ia sangat penting demi untuk hidup dan mati rakyat. Menjadikan air keperluan rakyat sebagai mainan politik murahan untuk menghasut rakyat menyusahkan kerajaan pilihan rakyat demi kepentingan keuntungan peribadi dan kroni parti pemerintah adalah perbuatan zalim.

Lebih zalim dan kejam malah penipuan yang tidak wajar dimaafkan apabila pihak yang diamanahkah menyediakan air terawat bertindak mencatu keperluan air yang terbukti cukup dan banyak. Keperluan air terbukti mencukupi apabila Timbalan Perdana Menteri mengumumkan keperluan air tidak perlu dicatu di Selangor, WP dan Putrajaya. Penipu ini membahayakan keselamatan negara!


Perbuatan zalim ini (mencatu air yang sebenarnya cukup) sangat mengancam keselamatan negara. Maka itu, tidakkah perangai zalim yang cuba menyusahkan hidup rakyat ini adalah akibat daripada mungkin 'diresapi' perangai komunis atau pengganas?

Siapakah sebenarnya yang diresapi perangai jahat komunis atau pengganas sekarang?

Inilah yang sebenarnya antara yang perlu disiasat dan didedahkan oleh Sufian Makinuddin kepada umum bukan merapu dan merepek tanpa bukti macam pak pandir!

http://garamlada.blogspot.com/2012/07/apakah-sufian-makinuddin-tidak.html



Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas