26 June 2012

Contoh YB Pas Yang Bermulut Gatal


Inilah contoh kalau mulut tu gatal nak bercakap dan tak mahu mengikut arahan dari pucuk pimpinan... kemudian sekarang sebok nak saman lah nak itu lah nak ini lah... beliau ni ialah Ahli Parlimen Hulu Langat dari parti Pas iaitu Yb Che Rosli Che Mat yang konon nya beliau bosan dengan tindakan penyokong operasi loji nadir bumi Lynas yang menggunakan imejnya untuk kempen berkenaan termasuk dalam kartun, lencana dan kemeja-T... kah kah kah !.


Bosan apa nya Yb oiii... sendiri dah mengeluarkan kenyataan... apa pulak nak bosan... terima aje lah... sebab itu lain kali buat kerja kena gunakan kepala otak bukan nya kepala lutut... dan belajar dengar arahan dari pucuk pimpinan... kalau rasa ada yang tak kena pergi jumpa pucuk pimpinan dan cakap apa yang tak kena dengan sesuatu isu... bukan pergi berjumpa dengan TV3/4 untuk buat kenyataan... cara ini sebiji cara Yb Hasan Ali Jati... yang tak mahu dengar arahan... kenapa Yb tak ikut aje Yb Hasan Ali Jati.. kah kah kah !



Konon nya kata Yb kenyataan Yb berhubung operasi Lynas itu telah disalah tafsir... salah tafsir apa nya... dah terang dan jelas Yb menyokong operasi Lynas daripada temu bual yang dibuat oleh TV3/4... dan temu bual tersebut pun bukan dibuat tepi jalan... ia nya di buat di studio TV3/4 dan ditermuramah oleh Datuk Karam... dan untuk ke studio TV3/4... Yb terpaksa menggunakan kenderaan untuk kesitu... jadi jangan gunakan berbagai alasan untuk menidak kenyataan Yb... kalau perlu mohon maaf dengan rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat (PR)... mohon aje maaf... kan senang !.

Kata Yb "Saya cuma kata bahawa, sebagai seorang saintis nuklear Saya mendapati kadar radiasinya rendah... dan tidak pernah mengatakan bahawa loji tersebut selamat kerana terdapat perkara lain yang perlu diambil kira, termasuk proses kimia... golongan yang menggunakan imej Saya dalam bahan kempen pro-Lynas dan tidak mendapat kebenaran Saya untuk berbuat demikian... jika mereka teruskan Saya mungkin saman".

Ok lah Yb kat sini Gua sertakan sekali video dari youtube yang di uploaded oleh AmenoWorld pada 24 Augus 2011... Yb tengok video ni elok-elok ok... kemudian buat keputusan sama ada boleh menang ke tidak kalau Yb saman... kah kah kah !... [sumber baca sini]

 

hemmmmm..... yb pas ni kalau adik gua lah atau anak gua dah lama gua ikat dia beb... belajar tinggi tapi masih bangang... orang nak berpolitik dia nak berpolitik... tapi asek nak bagi bola tanggung... apa hal lu yb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

http://inderasipejuang.blogspot.com/2012/06/kalau-mulut-dah-gatal-ini-lah-jadi-nya.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas