BlogList Malaysia

10 June 2012

2 tokoh besar akan sertai PAS, 5 Dato' sedang berkira-kira, artis terkenal serah borang 16 Jun ini

Di antara kepuasan dlm perjuangan Islam ialah dakwah kita melangkaui sempadan politik, kaum dan agama. Kita dapat enggage dengan pelbagai golongan. Kalau dulu, mungkin dunia kita agak terbatas di premis parti, kini medan kita terbentang luas...

Saya dapat rasakannya.

Bertemu kawan2 yg berbeza pegangan politik di kedai kopi, cafe hatta tempat2 ekslusif dan berbincang mcm2 topic.

Dunia kita terbuka, medan bicara kian melebar topic ekonomi, pendidikan,kemiskinan dll.


Kesannya, masyarakat nampak kebaikan dan keterbukaan PAS. Berbondong2 mereka menyertai PAS. Minggu ni sahaja dah ada dua orang tokoh besar nak sertai PAS. Borang pun saya dah beri.

Presiden PAS akan terima keahlian mereka dalam gelombang hijau di Johor 16 Jun dan Pahang 1 julai. Dlm list saya ada 5 orang lagi tokoh bergelar Dato' sedang berkira2 berbuat demikian.

Mereka bg tau saya nak habiskan sisa2 hidup bersama PAS. Mereka kata hanya PAS yg ingatkan mereka tentang makna sebenar kehidupan yg hakiki.

Sbb itu saya tak pernah tolak kalau tokoh2 ini ajak saya minum. Saya mahu jd pendengar yg baik. Mereka selalu nasihatkan agar PAS kerja kuat yakinkan rakyat.

Terbaru, Bob Lokman hubungi saya pg td, ada artis terkenal nak serah borang PAS 16 jun ini. Tengahari td sorang lagi artis juga nak isi borang PAS. Semua bg tau, saya nak taubat... Nak jadi orang baik.

Subhanallah....nikmatnya berjuang di Jln Allah.

- Mazlan Aliman


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas