BlogList Malaysia

29 May 2012

Amy Search, Mus May, Ibnu Reza Dan Jamal Abdillah Sertai UMNO

Sebentar tadi satu sidang media yang bertempat di Ibu Pejabat UMNO Malaysia mengesahkan kemasukkan beberapa artis tanahair menyertai parti UMNO. Amy dari kumpulan Search, Ibnu Reza, Mus dari kumpulan May serta Jamal Abdillah kini merupakan ahli UMNO bahagian Bukit Bintang Wilayah Persekutuan.

Rasanya politik artis akan menjadi lebih menarik selepas ini. Kita lihat siapa artis akan dicucuk hidung dalam mendapat dan mengekalkan kuasa negara!






Walaupun aku benci lagu dan artis aku bangga dengan mamat ni walaupun pakai rantai jumpa TG Nik Abdul Aziz.... tapi sekarang dengan tiba-tiba aku meluap dan aku rasa ada something yang mamat ni buat yang pasti dia tak akan ke mana... ramai artis jadi rosak semula setelah cuba untuk baik.. walaupun aku tak doa tapi sikap masuk umno itu adalah kerosakkan yang jelas!! itu pendapat aku! engkau boleh canggah!


http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=14710


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas