BlogList Malaysia

30 November 2011

Allah, Umno Dan Nabi Muhammad S.A.W Sama Taraf Ke??


Meletakkan umno di tengah2 Allah SWT dan Muhammad SAW.. yang neh lagi aku pelik. Selalunya yang aku tahu kalimah Allah SWT Muhammad SAW.. biasa larh bersebelahan antara satu sama lain. Tapi yang neh dia meletakkan umno di tengah2 bagi mengambarkan bahawa umno = kalimah suci.. ye ke?


Kalau aku salah faham aku minta maaf. Tapi bagi pandangan aku, cara neh tidak boleh diteruskan. Dari segi hukum aku tatau. Tapi benda neh siyes.. ia dilihat tidak patut dibolehkan. Sebab.. ko lihatlah sendiri di atas.. boleh ka? Minta tolong ubah strategi larh. Aku faham korang nak bodek umno tapi ada banyak lagi cara yang boleh digunapakai tanpa menimbulkan apa2 kontroversi. Benda neh kemon larh.. songkok beb.


Baca seterusnya di sini

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas