BlogList Malaysia

19 June 2011

Relax laa UMCO… jangan bagi nampak sangat kata GELABAH

Semuanya gara-gara Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai nanti, satu Malaya jadi kecoh. Publisiti percuma telah dibuat oleh kesemua media pecacai UMCO. Jarang rakyat yang anti UMCO buat program dapat liputan demikian rupa. Ia berpunca dari rasa gelabah bewak UMCO hadapi kebangkitan rakyat ala Mesir.

Jangan lupa isu asal perhimpunan ialah rakyat Malaysia mahu menuntut sebuah pilihanraya yang bersih dan adil, bukan untuk tumbangkan kerajaan melalui demonstrasi jalanan. Tapi disebabkan rasa ketakutan yang bukan kepalang maka himpunan aman Bersih 2.0 yang sangat bersih itu telah menerima pelbagai tohmahan. Berikut senarai tohmahan yang dibuat UMCO Be End, rakyat Malaysia bebas untuk percaya yang mana satu:

1. KUNUNNYA ia dibuat oleh DS Anwar demi untuk menutup/mengalih kes liwat dan video lucah fitnah yang dihadapinya.


2. KUNUNNYA ia dibuat oleh Mohamad Sabu untuk menonjolkan dirinya sebagai wira baru dalam PAS, di samping nak menutup isu khalwat yang dihadapinya. (Tudia aih, berpuluh tahun punya isu nak tutup lagi.. biasalah tuduhan standard UMCO Be End.. tutup, alih, tutup, alih).

3. KUNUNNYA ia rancangan DAP untuk melaga-lagakan orang Melayu PAS dan UMCO.

4. KUNUNNYA ia adalah agenda golongan anti Islam yang memimpin NGO Bersih, mereka ada agenda tersendiri. (Satu lagi istilah standard UMCO Be End ialah ‘agenda’).

5. KUNUNNYA Pakatan Rakyat nak tunjuk kekuatan dan menyeret rakyat menyokong mereka setelah mereka tidak lagi mendapat sambutan oleh rakyat.

6. KUNUNNYA PR tahu akan kalah dalam PRU ke 13, jadi cipta alasan siap-siap sebelum kalah.

Begitulah adanya senarai sebab adanya Bersih 2.0 yang dikutip dari media-media pecacai UMCO Be End. Ia membayangkan ketakutan yang tidak terhingga mereka sehingga tuduhan yang dicipta pun merapu meraban dan bermacam-macam. Kesian tengok, sengsaranya puak yang dah nak habih umok nii…

Kedah La



SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas