BlogList Malaysia

24 March 2011

Video Seks: UMNO Cuba Lempar Batu Sembunyi Tangan.

Sebelum mengadakan sidang media mereka semalam (Rabu,23 Mac 2011) untuk membuat pengakuan bahawa mereka adalah dalang video seks yang kononnya membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk T (atau Datuk Trio – Rahim Thamby Chik, Shazril Eskay Abdullah dan Shuaib Lazim) pergi menemui Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di pejabatnya di bangunan Parlimen.

Rekod Parlimen mengesahkan kehadiran mereka itu. Kebetulan juga Najib ada mempengerusikan mesyuarat Biro Politik Umno di bangunan berkenaan. Apakah tujuan mereka menemui Najib itu boleh mendorong umum untuk membuat pelbagai spekulasi dan rumusan.

Ini kerana semalam memang hari kelam kabut bagi Umno. Apakah mereka berjumpa Najib meminta nasihat atau arahan apa yang hendak disebut dalam sidang media? Atau, adakah mereka cuma hendak memaklumkan kepada Najib apa yang telah mereka lakukan kerana Najib sebelum itu kononnya tidak tahu?


Pendedahan Ahli Parlimen Sungai Petani Datuk Johari Abdul pada sebelah pagi semalam berhubung siapa Datuk T dan siapa lagi yang terbabit dalam penayangan video lucah berkenaan kepada wartawan Isnin lalu benar-benar menyerlahkan sikap dan belang Umno.

Berita Penuh

KLIK LAA SPONSOR KAT BAWAH TU..
Photobucket

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas