BlogList Malaysia

13 October 2010

Ish.. Berselera Sungguh Anwar Nie Meliwat Orang

Rashid pula mengaku diliwat Anwar Ibrahim


Seorang lagi telah membuat laporan Polis dan mengaku bahawa dirinya telah diliwat oleh Anwar Ibrahim, berikut laporan dari blog pro-kerajaan Selangordaily.com sebagai peluru untuk PRK dua kawasan iaitu Galas dan Batu Sapi bagi membedil jentera Pakatan Rakyat. Biasalah nak pancing undi.

Berita yang baru sampai ke meja Selangor Daily mengatakan seorang lelaki bernama Rashid telah membuat satu laporan polis terhadap salah laku seks Anwar Ibrahim.

Rashid dikatakan telah membuat laporan polis pagi tadi di Shah Alam.

Jika tidak silap kami Rashid adalah seorang bekas banduan yang pernah sama-sama menjalani hukuman dengan Anwar di penjara Sungai Buloh.

Semasa di dalam penjara Rashid bertindak sebagai tukang urut Anwar. Selepas keluar penjara (tidak pasti siapa dulu dibebaskan) Rashid diambil bekerja di rumah Anwar.


Wan Azizah tidak berpuashati (cemburu) dengan kehadiran Rashid dan mengarahkan Anwar mengeluarkan Rashid dari rumahnya dalam tempoh 24 jam.

Selepas dikeluarkan dari rumahnya, Rashid diletakkan di pejabat PKR di PJ. Selepas pru ke 12 pada 2008, Anwar memindahkan Rashid ke kondominium dimana Saiful diliwat.

Kami akan berusaha untuk mendapatkan butiran lanjut.

ReJaM© " Nak termuntah dengar cerita bodoh ni"

MiLo SuaM

2 Komen :

Anonymous ,  October 13, 2010 at 9:13 PM  

Lagi tidak ada 4 saksi buatlah cerita pun kami tak percaya

azman kamarul October 14, 2010 at 5:12 AM  

Siapa yang nak percaya dengan cerita ini?.Kamu rekalah pelbagai cerita hanya orang yang sekufu dengan kamu saja yang percaya.

SESIAPA YANG INGIN MENEMPAH "TICKET TO HELL" SILALAH PERCAYA DAN PANJANGKAN CERITA INI!!!

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas