BlogList Malaysia

05 September 2009

Umno Selangor Dan Tv3 Syok Sendiri

Umno dan Tv3 ingat rakyat berbangga dan seronok dengan kelakuan dan tingkahlaku lembu-lembu suruhan umno. Inilah yang amat dibanggakan oleh Umno Selangor dan Tv3 bila menyiarkan kekecohan yang berlaku dalam perbincangan dengan MB Khalid yang disiarkan Tv3 sebentar tadi.. Bangganya puak-puak bodoh ini bila berjaya menggagalkan dan memalukan kerajaan negeri Selangor.

Namun begitu, penonton Tv3 di seluruh dunia dapat mendengar apabila Tv3 menyiarkan ucapan Khalid yang menyatakan bahawa perbincangan telah tamat dan meminta semua penduduk kembali kerumah masing-masing, kedengaran hampir 98% audien bertepuk tangan tanda sokongan kepada Khalid. Rupa-rupanya hanya 5-6 orang sahaja lembu upahan yang syok sendiri..

Tak perlulah kita bercakap tentang adab Melayu bila bercakap dengan pemimpin kerana lembu-lembu ini sememangnya bukan manusia. Dunia telah menyaksikan kebodohan dan kedunguan samseng/lembu upahan umno. Hehehe..


2 Komen :

tammet86 September 6, 2009 at 6:06 AM  

Memang puak ni bukan boleh dibawa berunding sebab kalau bukan lembu pun tp klon tu juga la.Nampak sangat tak dak akhlak. Nak kata melayu pun tiada adab nak kata islam rasanya jauh sekali sebab islam mengajar umat akhlak dan peribadi mulia dalam majlis serta tatasusila depan pemimpin.apakah erti PUASA/RAMADZAN bagi spesis begini kerana tingkah laku jauh dari roh berpusa itu.

Briged Akhdor LR2 September 6, 2009 at 3:09 PM  

melayu umno jer mcm nie yer..aku tak ngaku yg aku melayu mcm tue ..malu beb org bukan islam tgk mcm nie..umno nie ler pencetus perkauman najib ckap satu bangsa satu negara tapi nmpak sgt tak mnjadinye..org umno sendiri tak mau bertoleransi..bulan ramadhan nie diharap bykkan amalan tapi buat dosa jer terjerit2 mcm aper ntah..yang aku tau puak nie mmg nak cetuskan provokasi dan ini jelas bkn nak berunding cara baik..ader ker mb umno sanggup berhdapan dgn rakyat cmni tanpa polis lagi tu tabik spring pada yb2 krn tnang mghadapiprovokasi

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas