BlogList Malaysia

16 July 2018

Seronok Anak Najib Razak Layan Final World Cup Di Rusia




Piala Dunia 2018 berlangsung meriah malam semalam dengan pasukan Perancis pulang dengan gelaran juara setelah menewaskan Croatia 4-2. Jika sebelum ini netizen tertarik dengan kehadiran warganegara Malaysia lengkap berbaju Melayu dan gadis cantik ke stadium menyaksikan perlawanan, salah seorang penonton perlawanan final turut tidak ketinggalan.

Anak bekas perdana menteri, Nazif Najib dilihat hadir ke stadium sekaligus menarik perhatian netizen. Sebelum ini beberapa keping foto lelaki miripnya bersama dengan selebriti Taiwan viral di media sosial, kali ini Nazif dilihat berseorangan tanpa teman.



Takziah kepada makcik Wanita UMNO yang gadai barang kemas



Ahli UMNO sebelum ini membuat kutipan Tabung Bebas Najib sebagai tanda sokongan kepada mantan perdana menteri itu bagi membiayai wang ikat jamin dikenakan kepadanya. Malahan, Ketua Wanita Umno Jasin Datuk Zaleha Bujang turut mendermakan seutas barang kemas bagi membantu Najib membayar yuran guamannya.

Kehadiran Nazif ke sana menimbulkan persoalan kepada netizen yang meragui kemampuan keluarga Najib untuk berbelanja namun tidak mampu membayar sendiri wang ikat jamin sehingga perlu mewujudkan tabung.

Tak ada duit untuk rawatan anak tapi…


Malahan, keadaan kesihatan kakak Nazif, Puteri Norlisa yang menderita kanser darah tahap empat turut dikaitkan. Puteri Norlisa kini berada dalam keadaan tertekan ekoran pembekuan akaun miliknya oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Menurut Utusan Online, wanita itu mengalami kesukaran membayar bila hospital bagi melakukan rawatan kimoterapi untuk rawatannya.

Anak relaks je pergi Taiwan, Russia




Sementara itu Panel Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA), Tun Faisal membalas dakwaan komen berkenaan dengan mengatakan tabung diwujudkan ahli UMNO bukan bermakna Najib tidak mampu membayar sendiri kos guamannya namun derma itu disumbangkan sebagai tanda taat setia mereka.

Sumber: Duke Of KL


1 Komen :

jalilnor July 17, 2018 at 1:39 PM  

orang umno beria-ria sangat simpati malah sokong habis dengan najib razak... last last anaknya seronok2 layan bola world cup di russia....
aduhai nasib melayu umno dah diperbodoh kan begitu

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas