BlogList Malaysia

12 December 2013

Mat Sabu - 'Ya, saya kagum Khomeini, tapi bukan Syiah'

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu mengakui kagum dengan kepimpinan bapa revolusi Iran Ayatullah Khomeini serta pemimpin Lubnan Hassan Nasrallah.

Bagaimanapun beliau tetap menafikan mengikuti fahaman Syiah.

"Dakwaan kagum dengan Khomeini, saya ucap terima kasih.


"Saya memang kagum dengan kepimpinan Khomeini kerana dia seorang pemimpin yang boleh bawa orang Islam berdiri sendiri.

"Saya juga kagum dengan Hassan Nasrullah," kata beliau dalam kenyataan ringkas hari ini.

Mohamad yang lebih dikenali dengan nama Mat Sabu turut menyatakan akan menyerahkan isu tersebut untuk diteliti peguamnya.

1 Komen :

Unknown December 12, 2013 at 9:01 PM  

Kalau nak kutuk musuh pun janganlah sampai nampak macam bodoh sangat. Kalaulah saya kagum dengan kehebatan Ghandi, adalah ini membawa maksud saya adalah seorang hindu. Dan juga janganlah main isu peribadi.

Kalaulah saya kata semasa zahid jadi Pengerusi BSN dulu, dia banyak salah guna duit bank untuk kepentingan peribadinya macam mana.

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas