BlogList Malaysia

14 November 2012

Umno Perak Sudah Mati Kutu..

Umno, tuan punya akhbar Utusan yang menjadi penyebar fitnah harian, masih tidak mampu untuk menjawab segala fitnah yang mereka sendiri timbulkan.

Biarpun semua media arus perdana adalah milik mereka, namun mereka masih gagal untuk mendapatkan kepercayaan orang ramai akan berita-berita yang mereka siarkan.

Sehinggakan picisan-picisan yang diselit dan disisip di dalam akhbar juga dicemburui mereka.


Satu surat amaran (gambar) telah dikeluarkan oleh pihak Utusan wilayah utara kepada pengedar-pengedar akhbar mereka untuk tidak memasukkan sebarang risalah berbentuk politik ke dalam akhbar mereka.

Ini bermakna, segala risalah-risalah yang diselitkan ke dalam akhbar selama ini telah berjaya memainkan peranan penting dalam penyebaran maklumat sehingga menggerunkan pihak Umno dan Utusan.

Strategi memasukkan risalah ke dalam akhbar harian perlu dipergiat dan diperluaskan lagi bagi menongkah fitnah dan isu-isu yang dimainkan media utama mereka.

Cetaklah sebanyak mungkin risalah-risalah untuk dimasukkan ke dalam akhbar-akhbar harian setiap pagi. Ane penjual dan pengedar akhbar sudah pasti boleh bekerjasama dalam hal ini.

http://ajijoi.blogspot.com/2012/11/umno-gerun-risalah-dalam-akhbar-utusan.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas