BlogList Malaysia

25 October 2012

Roslan Kasim masih iktiraf pencacai najis !

“Kehadiran dua peguam Perancis dengan ahli-ahli Parlimen pembangkang berhubung isu rasuah dalam pembelian kapal selam scorpene hanya bermakna sekiranya Datuk Seri Anwar Ibrahim membawa Datuk S. Nallakaruppan, Umi Hafilda Mohd. Ali dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah untuk turut serta. Hanya mereka yang rapat dengan Anwar layak menerangkan siapa Anwar sebenarnya. Bukannya mereka yang terpengaruh dan terpukau dengan imej yang hanya dilakonkan oleh Ketua Pembangkang itu," demikian kata Ketua Penerangan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Ruslan Kasim kepada Utusan Malaysia kelmarin.

Kah, kah, kah!! kesiannya dia ! Ada lagi rupanya Mamat si katak lompat ini. Ingatkan dah Qolu,,.. dah insaf, dan jadi orang baik-baik! , tetapi tiba-tiba muncul dengan hujjahnya yang pelik bercampor lucu! Apakah jadahnya si Umi, Datuk Nalla, dan Datuk T perlu dikaitkan dengan “isu kapal selam scorpene” ? Dah tak siuman lagi agaknya si Roslan Kasim ini.


Hei Roslan! Si Minah dan Si Mamat yang kamu sebut itu adalah barua Umno merangkap pencacai najis kepada parti Umno. Kerja mereka sepatutnya menambah koleksi cerita video seks membabitkan Anwar, bukan sibuk pasal kapal selam scorpene ! Dalam isu kehadiran peguam Perancis ke parlimen Malaysia, perkara yang berkaitan ialah scorpene, dan Najib Tun Razak. Si Minah dan Si Mamat itu tak ada kena mengena langsung! Alahai, kenapalah kamu ni lembam sangat! Lain yang bengkak lain yang menanah!

Agaknya bekas orang kuat pemuda PKR yang kini sujud di kaki Umno semula ini sudah semakin dungu, bangkrap modal, dan barangkali juga otaknya sudah semakin biul ! Kalau nak membela Perdana Menteri DS Najib pun biarlah bertempat dan berasas! bukannya membabi buta!

Oleh : http://rahimho.blogspot.com/2012/10/roslan-kasim-masih-iktiraf-pencacai.html



Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas