BlogList Malaysia

16 October 2012

Bersama Kita Bangkrapkan Sekinchan Hotel Pulak..



Dari seorang penjual nasi lemak tepi jalan, Datuk Jamal berjaya membuka beberapa buah restoran.. Kerana kebebalan dan kebodohan diri restorannya ikan bakar sekinchannya bungkus. Walaupun beberapa buah restoran ikan bakar sudah ditutup dan dilelong tapi itu tetap tidak patahkan semangat beliau nampaknya.

Jeng..jeng..jeng... Terkini Datuk Jamal telah membangunkan sebuah resort pula di Sekinchan.... projek tersebut menelan belanja 12 juta.



Menurut Jamal, sejak kebelakangan ini wujud segelintir pihak yang cuba menghancurkan perniagaannya dengan menyeru orang ramai memboikot restoran Sekinchan Ikan Bakar miliknya menerusi medium internet.

Jamal bagaimanapun tidak mudah melenting dan menerima dugaan itu sebagai cabaran kepadanya untuk terus berjaya.

"Saya tahu wujud pihak yang iri hati. Saya tengok blog-blog yang mengajak orang ramai boikot restoran saya, saya tidak takut, saya hanya perlu berusaha lebih gigih, kalau kita ikhlas, tuhan akan tolong dan terbukti apabila kini saya mempunyai sebuah resort sendiri".

Jom kita tengok berapa lama hotel ini boleh hidup.. hehehe...



Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas