09 September 2012

Kronologi Kenapa Bodyguard DSAI Keluarkan Pistol


Kejadian bodyguard DSAI terpaksa mengeluarkan pistol di Jasin Melaka dilapurkan oleh media proamno, jadi gua tak berani nak lapur mana satu yang betul. Belum ada kenyataan dari Parti Keadilan, jadi gua ambik dari blog King of Goblok kerana penjelasan yang menyakinkan.


Dalam keadaan situasi genting,mereka menuduh Dino iaitu pegawal yang memegang pistol mengacu pistol kearah perusuh!!

situasi sebenarnya ialah,Dino tidak pun mengacu pistol kearah perusuh.ia hanya mengeluarkan pistol untuk persediaan jika berlaku perkara yang merbahaya kepada DSAI.

Faham baik baik kisah sebenarnya..! ni kronologi hari kejadian.

DSAI telah di ambush awal oleh puak perkasa dan umno sebelum kejadian baling cat dibas... dan dilaporkan bodyguard DSAI telah bertempur awal sebelum bas ditahan so,mereka nak atau tak kena ikot SOP untuk lindungi DSAI kerana sebelum itu mereka telah ambush dsai.

Pihak Polis telah mengetahu bahawa bodyguard DSAI akan guna SOP mereka dan dalam keadaaan yang tegang,salah seorang bodyguard kluarkan pistol... takkan nak pakai penyapu sapu diorang.kot?..

Sehingga saat blog ni di tulis,Dino masih lagi di balai polis untuk soal siasat.Nampaknya isu ini akan berlegar semingu bermula besok dan seperti biasa.Media tv3 akan provoke isu ini dan seperti biasa juga,Pencacai umno perkasa,geng ikan bakar akan buat laporan polis seluruh Malaysia berhubung perkara ini. Dan lumrahlah,kita akan telan panadol sebab laporan mereka SPIN habis!!!

Ni cuba korang baca ayat yang cuba di provok oleh umno dan bloger bloger umno.

anwar ibrahim dalam jelajah ceramah dia naik bas...terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di jasin melaka...Bila bas melalui kumpulan ini tiba2 turun seorang lelaki melayu dari toyota camry..aku sebut no platnya..WUR 3662 dengan sepucuk pistol....sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan pemuda dan belia yang menunggu bas anwar...lelaki tu menggertak kumpulan ini supaya jangan menghalang bas yang anwar naik...korang bayangkan...pistoll tu pistol...siapa dia nak bunuh?????



Cuba lihat gambar ini pula

Bagaimana menangani situasi genting dengan tangan kosong?
seorang pegawai berdepan dengan lebih50 orang perusuh?
Sebagai seorang yg di tugaskan melindungi pemimpin
adalah mengikut SOP melindungi majikan.



Kejadian baling cat di Melaka

Dalam keadaan situasi genting,mereka menuduh Dino iaitu pegawal yang memegang pistol mengacu pistol kearah perusuh!!

situasi sebenarnya ialah,Dino tidak pun mengacu pistol kearah perusuh.ia hanya mengeluarkan pistol untuk persediaan jika berlaku perkara yang merbahaya kepada DSAI.

http://pkrl.blogspot.com/2012/09/panas-kronologi-hari-kejadianbodyguard.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas