BlogList Malaysia

10 July 2012

Susulan Amukan Imam Mahadi

Utusan lapor agenda guling kerajaan,Polis lapor lain,utusan pembohong?'


Amuk? mengapa mengamuk?kenapa di bunuh?




Taman Peringatan Nirvana kan ni? jirat cina tu...apa dia buat ek?

KUALA LUMPUR – Salah seorang suspek kes serangan ke atas Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri (JPM) Putrajaya disahkan meninggal dunia di Hospital Putrajaya petang tadi.

Bagaimanapun identiti lelaki itu belum diketahui.
Seorang lagi suspek, seorang wanita, yang juga ditembak kini sedang dirawat di hospital yang sama.

Dalam kejadian yang berlaku kira-kira pukul 2.30 petang itu, kedua-dua mereka mengamuk sambil melibaskan parang kearah anggota polis bantuan yang berkawal di kompleks tersebut.

Berikut adalah kenyataan rasmi Polis Diraja Malaysia mengenai insiden berkenaan;


Pada 9/07/2012 jam l/kurang 1430 hrs bertempat di JPM KOMPLEKS B PUTRAJAYA, saspek seorang lelaki dan seorang perempuan telah mengamuk di luar perkarangan JPM dengan melibaskan pedang samurai.

Mereka berdua menuju ke pos pengawal dan telah dihalang oleh polis bantuan.
Saspek lelaki telah meletakkan pedang samurai di leher SM polis bantuan di mana polis bantuan tersebut terpaksa membenarkan mereka masuk.

Bila berada di dalam perkarangan kompleks B, kedua-dua saspek telah melibaskan pedang dan merosakkan dua cermin kerta HYUNDAI ACCENT Dan PERODUA KANCIL milik kakitangan JPM.

Anggota cawangan pencegahan jenayah sampai di tempat kejadian setelah terima maklumat dari pusat kawalan daerah polis Putrajaya.

Apabila sampai di sana nampak kedua-dua suspek dengan pedang samurai.

Anggota cawangan pencegahan jenayah telah kenalkan diri sebagai polis dan terus diserang oleh kedua-dua saspek dengan pedang samurai.

Kereta pasukan mengalami kerosakan di mana cermin hadapan kereta pecah.
Anggota MPV sampai dan cuba membantu untuk tahan saspek.

Anggota MPV juga diserang dengan jarak yang dekat oleh saspek menggunakan pedang samurai dan seorang anggota MPV telah melepaskan tiga das tembakan.

Kedua-dua saspek telah dibawa ke hospital Putrajaya.

Didapati saspek lelaki telah terkena tembakan di tangan kanan dan bahagian ari-ari manakala saspek perempuan terkena tembakan pada paha kanan.

Saspek lelaki telah meninggal di hospital.

Siasatan awal mendapati saspek telah menggelarkan dirinya sebagai ‘IMAM MAHADI ‘ manakala saspek perempuan masih menerima rawatan di Hospital Putrajaya. (Facebook PDRM).


Mari kita baca Propaganda UTUSAN pula..


Utusan siap TOKOK tambah bahawa wujud gerakan menumbangkan Kerajaan?? wahh.. JAHAT sungguh tuduhan UTUSAN.. sampai begitu sekali yer?

Apa motif Utusan Malaysia sebenarnya menyebarkan berita sedemikian rupa? Mengapa mereka mendahului Polis dalam penyebaran beritanya yang ternyata berunsur fitnah untu menimbulkan kurang senang rakyat dengan mengaitkannya dengan mengatakan suspek mahu gulingkan kerajaan dan bertakbir sedangkan Polis mengeluarkan kenyataan sebaliknya...?

Jom tonton video berkaitan di bawah ni...


benarkah ini blog mangsa yang mati di tembak polis itu? ....

Blog beliau yang exrim sila lihat [sini]
ini pun blog dia juga.. tapi agak cintan..[sini]
face book dia pon ada.. lihat di [sini]
ok.. isteri dia pun ada blog.. lihat [sini]

malangnya isterinya bukan bloger kot,sebabtulah blognya x siap..ni arahan untuk isterinya buat blog tersebut "

Salam sejahtera,

Aku suruh isteriku buat blog yang baru untuk aku.... aku namakan

"GILA APA MANUSIA"

Aku akan bicara secara bersemuka pada pemerintah ataupun sesiapa.

Tidak ku peduli nak jadi apa.. Aku akan usaha sampai berjaya. Gila apa manusia.

Tidak aku sombong .... tidak juga bangga... aku juga manusia biasa.

Diusia muda tatkala aku tak kenal aku ini siapa.... kamu penguasa negara hanya mampu membiarkan saja.... kupukul sesiapa ku suka tak ku peduli Neraka.

Kini diusia tua 47 tahun umurku... sudah aku kenal aku ini siapa... aku adalah Raja Dunia.

Diam semua kamu! Tatkala aku bicara.. hidup kamu ini untuk apa. Susah sengsara manusia kamu biarkan saja..... kamu semua memang celaka.

Hormat lah kamu pada Raja.... aku peduli apa. Aku datang merampas singgahsana... turun kamu Sultan Gila dari tahta... kini aku nak ambil alih kuasa.

Saat dan tika sempadan takdir dari PEMUNYA... aku pasti datang meregut kuasa dari jantung-jantung setiap yang bernama Raja.

Ikut aku atau kubunuh semua... aku tak peduli kamu siapa.... Kerana apa?

Aku adalah Raja Dunia anugerah dari Allah Tuhan ku.

MAHA SUCI ALLAH






Inilah laptop yg dia gunakan tu yer?


Khalil Afandi Ini gambar kita..
aku dan Naman Ali Osman mahu menawan Malaysia....
seterusnya Dunia milik kita ~ lihat [sini]

Nampaknya idolanya Dr Mahathir? baca sini ayat dia..


"Dr Mahathir pernah dikafirkan semasa mengusulkan pendapat supaya Alquran diubahkan kepada banyak bahasa supaya mudah dipelajari. Hariini cuma ada terjemahan kebahasa-bahasa lain. Terjemahan tidak sama. Itu bukan yang Dr Mahathir maksudkan. Ia berbeza dengan kitab Injil telah lama diubah dan Wal hasilnya Kristian dianuti lebih dari 2.2 bilion penduduk Dunia. Penat orang tua ni menjawap. Dr Mahathir satu-satunya manusia berjiwa besar yang aku temui diMalaysia hingga hari ini. Jika dia masih mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia pasti aku amat-amat bersetuju. Dia sudah tua dan selalu sakit-sakit tidak mungkin dia mahu." - PETIKAN DARI BLOG JAYANEGARA


So pengaruh Madey kutty kah ini semua?


Dia benci Nik Aziz / PAS baca sini ayat dia..

"Tuan guru Nik Aziz menangis dalam sedu dan sedan....dia berdoa......hayati doa Ilmuan ini.. " butakanlah mata pengundi" "biar mereka cuma nampak BULAN"....... tolonglah ya Allah.... tis ..tis.. tis. menitis airmata.... terasa hampir dengan Allah pada ketika itu. Mampus. Bedooh demo ni. Nik Aziz demo raso Allah saye ke demo... kalu Allah saye ke demo wakpo nyo dok Kelate... tak habis-habis. Gi lah tawe Melako. Hok ni pong hambo nak ajar ke demo.... weeee lah!" ~ PETIKAN DARI BLOG JAYANEGARA


Okey lah geng..stakat ini lah hasil siasatan gua.. rumusan gua untuk kjadian ini adalah,RASA MARAH BELIAU MELIHAT KERAJAAN MEMERINTAH YANG GAGAL MELAKSANAKAN HUKUM ISLAM DENGAN BAIK,MEMBIARKAN RAJA2 MELAYU SEBAB GUA LIHAT DIA JUGA ANTI RAJA2.. MAYBE SKANDAL SPT YG DI DEDAHKAN BLOGER UNCLES SEEKER..NAK KATA DIA PRO PEMBANGKANG SPT PAS.. TAK NAMPAK DIA IKOT ALIRAN POLITIK.. DIA JUGA ANTI PR.. CONTOHNYA DIA KUTUK MB SELANGOR YG MENGIRINGI SULTAN SELANGOR...

APA PUN.. ARWAH TELAH GAGAL MENCARI SATU TIITK YANG BETUL UNTUK MENUNJUKKAN KETIDAK PUASAN HATINYA DENGAN BERJUMPA PM SELAKU PEMERINTAH TERTINGGI NEGARA.. JIKA BELIAU JOIN POLITIK.AMARAHNYA BOLEH DI SALUR MELALUI PARTI DI PARLIMEN.. TAK GITU GENG??WALLAHUALAM...SEKIAN.. AL FATIHAH UNTUK ARWAH...


Dipetik dari http://kingofgoblok.blogspot.com/2012/07/utusan-lapor-agenda-guling.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas