BlogList Malaysia

25 June 2012

Lagi Sekali Umno Ketepikan Orang MELAYU !!

Ketua Setiausaha Negara Dr Ali Hamsa Minta Kakitangan Awam Tolak Pembangkang

Itulah masalahnya kalau orang bodoh melantik mamak mandaliar jadi Ketua Setiausaha Negara (KSN), dah perangai mamak pundek haramjadah sejak zaman Kesultanan Melaka lagi sering bikin huru hara dengan hasutan dan fitnah tak terkira... paria punya mamak....



Baru sehari dua menjadi Ketua Setiausaha Negara )KSN) Dr Ali Hamsa sudah bercakap politik, sedangkan beliau adalah ketua kepada 1.4 juta perkhidmat awam yang sepatutnya tidak menyebelahi mana-mana pihak dan bekerjasama dengan sesiapa atau mana-mana parti yang dipilih rakyat. Kakitangan kerajaan merupakan pelaksana kepada apa-apa dasar yang telah digubal oleh sesiapa yang memerintah yang diberikan mandat oleh rakyat.

Dr Ali menyeru kepada semua kakitangan kerajaan supaya memberikan sokongan kepada kerajaan yang ada pada hari ini dan jangan mendengar janji-janji kosong dari pihak pembangkang. Walaupun beliau berasa berterima kasih kepada kerajaan kerana dijadikan KSN manggantikan KSN yang lama ia tidak bermakna Dr Ali boleh menafikan hasrat rakyat yang ramai yang merupakan empunya kepada negara ini.
- Sumber.

Keraaaa..jaan barisan Nasio-anal nih lagi satu bangang wal bodoh...., macam dah takda orang melayu untuk di lantik jadi KSN kepada semua penjawat awam dalam negara yang majoritinya orang2 Melayu.... pi mai pi mai Mamak jugak yang jadi pilihan....!!!!

Siapakah... yang ketepikan orang Melayu... jika bukan Melayu sendiri (PM), lepas tu melalak "Hidup Melayu... Hidup Melayu..."...!!!!

Wooiiii.... puak2 pencacai umporno 1Malausia..., tahun ini dalam perhimpunan agung lu orang, kasi tukar laaaaa... salakan lu orang kepada "Mampus Melayu... Mampus Melayu.... Hidup Mamak... Hidup Mamak..."... barulah sesuai dengan perjuangan lu orang memartabatkan kaum yang siangnya cakap melayu malamnya cakap Tamil.... hahahaha....!!!!

Dasar "United Mamak Naina Oraganisations"...., mana2 orang melayu yang sanggup bertuankan Mamak... memang bangang wa cakap luuuuu.....!!!!!

Dasar "United Mamak Naina Oraganisations"...., mana2 orang melayu yang sanggup bertuankan Mamak... memang bangang wa cakap luuuuu.....!!!!!


IkutSukaAku


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas