BlogList Malaysia

22 June 2012

Kedah Darul Disko.. Kerajaan Pas Kedah Tidoq Ka?

Tu dia aihhhh.....

MB lena ka?

EXCO lena ka?

YB lena ka?

SENATOR lena ka?

DATUK BANDAR lena ka?

D.O lena ka?

AHLI MAJLIS lena ka?

Penyokong PAS lena ka?

Penyokong UMNO lena ka?

Penyokong PR lena ka?

Penyokong BN lena ka?

Ini benda tak elok dan maksiat

Takan nak bagi KEDAH jadi macam BUKIT BINTANG kot?

Pihak Penguatkuasaan mana?

Siapa boleh bagi lulus lesen nie?

Siapa yang bagi kebenaran ada benda nie?



PENULIS RASA TERCABAR !!! dan terpanggil mengapa Kedah yg di perintah oleh kerajaan baru seolah-olah menghalalkan pusat-pusat hiburan tumbuh seperti cendawan sedangkan ini kerajaan Pas yang menperjuangkan Islam... dimana pemimpin-pemimpin Pas yang mahu mencegah amar makruf nahi mungkar...!

Siapa sangka kerajaan yang memerintah Kedah menbiarkan pusat-pusat hiburan tumbuh seperti cendawan di sekitar Alor Setar dan bandar-bandar besar dan kecik di Kedah, sakit mata memandang sakit hati lagi kita yang berugama Islam yang memerangi gejala sosial, apa dah jadi dengan slogan negara Islam dan Kedah sejahtera kini. Kini 4 tahun memerintah kelab malam baru dan besar tumbuh seperti cendawan, di sekitar TESCO Mergong saja ada 3-4 kelab malam dan di di pusat bandar jalan Putra kelab malam 2 masih kekal beroperasi dan tidak dikira di bandar-bandar besar di seluruh kedah..!!!

Di sekitar Alor Setar kelab malam yang terletak di pinggir ibu kota menyajikan 'hidangan' yang menjolok mata apabila penari wanita tempatan dan asing yang berbikini bergabung tenaga demi menarik perhatian lelaki miang berkunjung ke situ saban malam.

Wanita-wanita tempatan dan Siam itu hanya memakai coli serta seluar dalam sebelum mempamerkan aksi-aksi yang dapat mencairkan lelaki.

Tempat beraksi pula sangat strategik kerana pemilik kelab menyediakan pentas dan tiang setinggi kira-kira tiga meter untuk membolehkan penari melakukan aksi panas yang akan mendapat sorakan pengunjung.

Dimana exco kerajaan tempatan, ahli-ahli majlis yang memantau premis-premis ini di benarkan beroperasi, bila di tanya kepada exco dan ahli majlis... jawapan yang sama kita tak boleh buat apa-apa? Siapa yang berkuasa ..!!! Jika exco dan ahli majlis tak berkuasa siapa lagi...? Yang meluluskan lesen dan premis ini beroperasi sebenarnya DO dan Dato bandar Alor Setar..? Siapa DO Alor Setar dan siapa Dato Bandar Alor Setar bukan kah mereka di bawah kuasa kerajaan yang memerintah, jika benar D.O dan Dato Bandar Alor Setar sila bagi arahan dan tukar atau pecat mereka sebagai D.O dan Dato.Bandar, mereka bukan saja jadi pengkhianat kepada pemerintah malah mereka juga telah melanggar sebagai peguasa seorang yang berugama Islam di Kedah ini...

Rakyat bukan mahu jawaban yang berbelit-belit tapi rakyat mahu kerajaan yang sedia ada tunai janji sebagai pemerintah yang memerintah negeri seperti negeri yang pemerintahnya berugama Islam, jangan cemarkan nama Islam jika kita tak manpu mengikut perintah Islam....

Note: Sila Letak Jawatan kpd pihak2 yg berkenaan jika tak mampu mengalas amanah-nya

Sumber di sini dan di sini


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas