BlogList Malaysia

25 May 2012

Lagi Tindakan Ganas Penyokong Umno






Kuala Kangsar.

Akibat cemburu dengan karisma Dato Sri Nizar, bermula dengan gelagat Mat Motor membuat bising tanpa disangka sangka11 biji kereta telah di sembur cat berwarna biru oleh orang yang tidak di kenali di bahagian lampu hadapan .

Majlis ceramah dihadri lebih kurang 2 ribu pendengar dengan kupasan dan isu menarik terkini negara oleh Dato Sri Nizar . Kebetulan pada waktu yang sama umNO kawasan tersebut pun mengadakan ceramah bersebelahan dengan program ceramah Nizar yang mana kehadiran tidak ramai.

Dalam ceramah itu Dato Sri Nizar membongkar pembohongan ketua pemuda Umno Kampar yang berbohong , serta isu beliau di panggil ke Balai Polis Ipoh berkaitan pembabitan Najib dengan ATM..Melalui kepimpinan Umno selama 55 tahun juga banyak pembohongan serta salah guna kuasa telah berlaku kata Nizar .Berbilion duit negara lesap di bawah pentakbiran BN selama ini, diantaranya skandal Lembu, kapal selam , PKZ katanya lagi.

Nizar juga mempersenda taktik Umno yang suka menggangu ceramah PR yang semakin menjadi-jadi muktahir ini.Di akhir ceramah Dato Sri Nizar pihak urusetia ceramah telah menanyang kembali video klip pembohongan oleh Ketua Pemuda Umno Kampar yang menuduh Dato Sri Nizar menipu konun beliau tidak membuat panggilan telefon itu.

Tepat jam 12 malam ceramah berakhir dan kesemua mangsa kereta yang di cat oleh orang yang di kenali itu membuat laporan Polis.


Dipetik dari - Batu vs Kayu


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas