BlogList Malaysia

05 March 2012

Tahniah EGM Koperasi Peneroka Felda tak jadi......selamatttttttt duit den,


Kali kedua gagalnya Isa Samad mengarahkan dan mempengaruhi ahli lembaga Koperasi Permodalan Felda Berhad (KPF) supaya mengadakan mesyuarat agong khas(EGM) bertujuan meminta dan memaksa ahli-ahli perwakilan bersetuju KPF melabur modal dalam Felda Global Ventures Holding (FGVH) yang akan di senaraikan ke Bursa Malaysia.


Sejak Isa Samad yang hanya bawa air liur sahaja datang ke Felda ,dia terus “membeko” dan “mengelisang” mencari sumber kewangan bagi kepentingan bosnya.

Kita semua tahu diantara sebab-sebabnya Isa Samad dilantik ke jawatan pengerusi Felda ialah bosnya yakin Isa mampu serta bergeliga mencari wang bagi melindungi kewangan Felda Global Ventures Holding (FGVH) .”Bak kata orang badan pendek akalnya panjang”,Isa ada pengalaman apa yang berlaku dengan tanah Yayasan Negeri Sembilan di Serting.

Masyarakat peneroka tidak kisah sekiranya Isa menggunakan kebijakasanaannya memperolehi dana dengan melegokan bukan hak peneroka. Apa yang jadi masalah dan dipersoalkan ialah wang ahli Koperasi(KPF) yang terus di usik, walhal Isa satu sen pun tidak ada menyumbang dalam KPF.

Pelbagai cara bagaimana hendak mengambil persetujuan perwakilan telah dilakukan oleh Isa diantaranya menggunakan kuasanya terhadap kakitangan supaya mempengaruhi peneroka merangkap perwakilan KPF mengundi cadangan bosnya.

Ahli KPF berterima kasih kepada “ANAK” terutama ketuanya Mazlan Aliman kerana berusaha menyelamatkan wang KPF dari di lego oleh Isa. Saya ada RM230,000.00 dalam KPF.

http://udin53.blogspot.com/2012/02/tahniah-egm-koperasi-peneroka-felda-tak.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas