BlogList Malaysia

21 March 2012

Pas Selangor Tak Perlu Layan Orang Gila Tahap Kronik Macam Hasan Ali

Kelihatannya seolah-olah Pesuruhjaya PAS Selangor Dr. Rani begitu menunggu-nunggu peluang untuk membelasah mantan ahli PAS yang terbuang, Dr. Hasan Ali ketika berlangsungnya persidangan Dewan Undangan Selangor sekarang.

Mungkin dia memikirkan inilah sebaik-baik peluang bagi wakil-wakil rakyat PR tertamanya PAS untuk menjawab segala tohmahan Hasan Ali selama ini terhadap PAS serta dakwaan-dakwaan murtad tanpa bukti yang menjadi modal air liur beliau berceramah di serata pelosok negara.


Sedarkah mereka bahawa Hasan Ali bukannya berminat untuk menyelesaikan masalah tersebut (masalah murtad) tetapi digunakan untuk merosakkan imej PAS serta mengganggu-gugat kerajaan PR Selangor semata-mata. Bagi beliau bukti-bukti dan hujah-hujah bernas tidak perlu dibawa untuk menyokong segala dakwaan dan tohmahan yang dihamburkan selama ini.

Isu ini hanya beliau gunakan untuk menghalalkan segala tindak-tanduknya sahaja. Jadi perlu apa PAS melayan beliau di DUN Selangor. Pasti Hasan Ali akan menggunakan kepetahan pidato beliau untuk membelasah kembali wakil-wakil rakyat yang membangkitkan isu tersebut.

Beliau tidak akan menjawab pertanyaan sebaliknya akan menggunakan kesempatan tersebut untuk membelasah balik orang yang bertanya. Kita harus sedar, beliau kini tidak perlu menjawab dan rasional dalam ucapannya. Fakta tidak lagi penting bagi beliau!

Alangkah baiknya kalau dibiarkan saja Hasan Ali, yang kini hanya sekadar ADUN Bebas, perlu apa cari gaduh dengan beliau. Biarkan saja Si Luncai Terjun Dengan Labu-Labunya. Banyak isu-isu lain yang lebih berfaedah untuk rakyat yang perlu dibahaskan!

http://tinta-tajam.blogspot.com/2012/03/kenapa-perlu-dilayan-hasan-ali.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas