BlogList Malaysia

20 February 2012

Cina Yang Tak Sedar Diri..

RIDHUAN TEE TERUS KUTUK PAS


Baru sebentar tadi penulis sempat menonton Buletin Pagi TV3. Paling menarik satu interview melibatkan tokoh Agama UMNO, Ustaz Ridhuan Tee Abdullah yang menyifatkan sekarang PAS dah jauh tersasar dari perjuangan lama yang extreme. Katanya sekarang ini UMNO mula bangkit untuk menjadikan Islam sebagai agenda utama (hahaha...ketawa sekejap).


Malah dengan penuh konfidentnya Ridhuan menyatakan bahawa PAS kini terpaksa bekerjasama dengan DAP yang menolak Islam. Cuma poenulis musykil, adakah selama ini UMNO yang bekerjasama dengan MCA, dapat menerima Islam sepenuhnya?

Kenyataan terbaru Soi Lek Porno bahawa mereka sanggup lawan UMNO bagi memastikan hudud tidak dilaksanakan di Malaysia. Takkan Ridhuan tak baca kot? Apakah Ridhuan sudah lupa asalnya beliau seorang Cina juga sebelum ini? Nampak sangat Ridhuan ni lebih Melayu dari orang Melayu itu sendiri. Tak sedar diri. Bodek tak kena gaya.

Dulu penulis amat hormati beliau seperti penulis hormat Ustaz Ravi Abdullah. Tapi penulis tengok Ustaz Ravi sedia berceramah dan berdakwah mana-mana saja undangan termasuk anjuran Pakatan Rakyat. Tapi Ridhuan Tee? ...... (ahh...sudahlah...penulis nak tengok Hasan Ali pulak sebentar lagi di Malaysia Hari Ini cerita tentang kayu Jatinya...)

http://pejuang-rakyat.blogspot.com/2012/02/ridhuan-tee-terus-kutuk-pas.html


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas