BlogList Malaysia

28 January 2012

Hasan Ali Memperalatkan Nasharuddin Mat Isa

Dimaklumkan terdapat beberapa poster ceramah yang melibatkan individu-individu yang tersingkir dari PAS tersebar di sekitar Bandar Baru Bangi. Poster ceramah "Roadshow Masa Depan Politik Malaysia bersama Dr. Hassan Ali" itu turut memaparkan wajah bekas Timbalan Presiden PAS Ustaz Nasharuddin walaupun tidak dinyatakan beliau sebagai salah seorang penceramah. Menurut beberapa media memaklumkan Ustaz Nasharuddin telahpun membuat laporan polis terhadap poster penipuan dan fitnah terhadap beliau.

Banner memaparkan jemputan ke program Roadshow Masa Depan Politik Malaysia bersama Dr Hassan Ali yang djadualkan berlangsung pada 31 Januari di Balai Pahlawan Seksyen 2 Bandar Baru Bangi. Antara penceramah yang dinyatakan di dalam banner tersebut ialah Dr Hassan Ali, Ustaz Abdullah Zaik dan Ustaz Hassan Basri.


Yang menghairankan orang ramai kenapa gambar Ustaz Nasharuddin terpapar di banner tersebut sedangkan nama Ustaz Nasharuddin tiada di senarai penceramah yang dijemput. Adakah ini taktik untuk mengaburi mata masyarakat umum untuk menjual nama Ustaz Nasharuddin.

Di fahamkan program tersebut anjuran Persatuan Perajurit Daerah Hulu Langat. Ustaz Nasharuddin telah menafikan pengelibatan beliau dalam program ini dan beliau telah membuat laporan polis sebentar tadi.

Terbukti ada pihak cuba memfitnah beliau dan melaga-lagakan beliau dengan PAS. Siapakah individu yang terlibat disebalik perancangan licik ini? Setakat ini Ustaz Nasharuddin jelas menyatakan bahawa beliau akan tetap bersama PAS dan tidak akan keluar dari PAS.


Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas