BlogList Malaysia

18 December 2011

Blogger Penjilat Ini Badan Besar Tapi Telor Kecut..

"Husam Dayus": Blogger rbf online "Anak Jantan"

Muhammad Faisal bin Rohban ketika keluar dari bilik Mahkamah pada perbicaraan hari pertama (12hb. Disember, 2011)


Blogger yang dikatakan "Anak Jantan" tu pulak sebenarnya Dayus, tak padan dengan badan besar macam gerabak keretapi. Masa terima writ saman pun dah nampak penakutnya. Tukang hantar surat saman cuma sorang, badan sama besar dengan badan gua je, Blogger "Anak Jantan" pulak dengan badan besar terpaksa call kawan-kawan dan Pihak Polis untuk "Back-up" masa terima writ saman.

Lepas tu pulak tak pasal-pasal pergi padam Artikel-Artikel berkaitan dalam blog sendiri lepas terima writ saman. kalau "Anak Jantan", buat apa nak padam Artikel-Artikel berkenaan dalam blog..? Biar je lah terpapar dekat situ sebab lu kan "Anak Jantan".

Apa kelas "Anak Jantan" melalak dalam blog lepas tu padam balik Artikel..? Masuk dalam mahkamah mengaku pulak "itu bukan blog saya".

Dalam perbicaraan berkenaan jugak, selepas Peguam Pendakwa dan Peguam Pembela berunding, "Anak Jantan" yang cakap "Husam Dayus" ni jugaklah yang sebenarnya mohon untuk tunda kes dengan alasan "Anak Jantan nak bawak Mama ke Mekah bulan Februari nanti" padahal pihak Pendakwa secara jelas memohon dalam Mahkamah supaya perbicaraan seterusnya dipercepatkan dan mahu kes tersebut selesai selewat-lewatnya pada bulan Februari.


Baca selanjutnya di sini

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas