BlogList Malaysia

12 December 2011

Apa keistimewaan Blogger UMNO untuk naik kapal selam..

Seorang Pegawai Tentera yang telah bersara turut mempertikaikan bagaimana seorang Blogger Pro UMNO iaitu BigDog boleh dijemput untuk melawat dan menyelam bersama KD Tun Razak.

Baginya BigDog tentu merupakan seorang Blogger yang sangat istimewa kerana telah menjadi pilihan dari antara ramai blogger yang ada termasuk Pegawai Bersara itu sendiri.

Dari penulisan BigDog, Pegawai Bersara itu yakin bahawa BigDog pasti mempunyai hubungan yang rapat dengan seseorang yang berkuasa hingga membolehkannya menjadi satu-satunya blogger yang telah berada di dalam kapal selam itu.


Menurut Pegawai Bersara itu lagi, dari photo BigDog yang tersiar di dalam blognya, BigDog kelihatan terlalu besar size badannya oleh itu BigDog bukanlah seorang yang sesuai untuk menjadi krew kepada sebarang kapal selam.

Bahkan bukan saja BigDog tidak mungkin diterima untuk berkhidmat dengan Tentera Laut malah seluruh cabang perkhidmatan Angkatan Tentera..

Jadi.. siapa BigDog? Anak Sedara Najib atau anak sedara Rosmah atau mungkin jga adik angkat Zahid Hamidi..

Oleh itu… Selain Zahid Hamidi (baca di SINI), BigDog juga telah membuktikan bahawa Papagomo telah menipu kononnya biawak itu telah berada selama lima jam didalam kapal selam yang dinaiki oleh Guan Eng!

Dipetik dari - darisungaiderhaka

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas