BlogList Malaysia

30 November 2011

Zuraida Wanita BIADAP dan Tak Ada ADAB

KUALA LUMPUR 30 Nov. - Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil menyifatkan rakan sejawatannya dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) bersikap biadap kerana mendesak beliau untuk meletakkan jawatan.

Beliau dalam Ucapan Dasar Pergerakan Sayap Parti itu turut mencabar Zuraida agar mendesak Presiden PKR, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail berundur dari kerusi No. 1 parti tersebut.

Shahrizat menjelaskan Wan Azizah lebiih tidak releven untuk terus memegang jawatan Presiden Parti malah menampakkan jelas ketidaktelusan dalam perjuangan politik dengan mengheret suami dan anak untuk turut mendapat kepentingan jawatan di dalam parti.


Sebelum ini, Ketua Wanita PKR YB. Zuraida mendesak agar Shahrizat meletak jawatan berkenaan isu NFC yang dakwanya berdepan dengan masalah penyelewengan. Zuraida turut mendesak agar pihak SPRM menyiasat secara terperinci laporan kewangan syarikat yang diterajui suami Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat itu.

Perhimpunan Agung UMNO yang sedang berlangsung pada hari ini akan mendengar ucapan setiap Perwakilan dari 3 sayap parti iaitu Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO Malaysia.

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas