BlogList Malaysia

26 March 2010

Pelacur @ Bangsat Politik Kulim Terkantoi Kini


Berikut ialah reaksi Zulkifli yang disiarkan Buletin Utama TV3 malam tadi:

"Setakat ini apa yang saya lihat, dari segi undang-undang tidak ada keperluan sebab apa yang saya sebut cuma nak mengambarkan budaya fitnah yang sedang berlaku sesuai dengan kekhuatiran Tuanku, itu sahaja, "Tapi kalau KPN panggil untuk bincang lanjut, saya akan tengoklah macam mana keadaan," kata beliau.

Maksud yang cuba nak disampaikan ialah.. Kantoilah aku kali ni.. Aku ingat nak tarik perhatian Najib ngan Mama Rosmah saja.. Tak paham-paham ker Musa Hassan nih..

Demikianlah apa yang berlaku kepada Zulkifli hari ini. Apa yang dia dedahkan di parlimen kelmarin adalah pembohongan dengan niat ingin menyusahkan orang lain. Pendedahan itu beliau cuba menunjukkan dirinya sebagai hero dan pembawa kebenaran. Seorang yang berintergriti kononya. Pendeknya cerita, kita minta Zulkifli mendedahkan apa yang dimaksdukan itu. Siapakah orang yang cuba mengupahnya agar mefitnah Najib dan Rosmah.

Beliau perlu bertanggungjawab dan tidak boleh meninggalkan pendedahan itu bergantung tanpa pendedahan seterusnya. Kalau beliau hanya melontarkan persoalan tanpa mendedahkan ia boleh menganiyaan orang lain. Orang akan beranggapan pihak ketiga dalam konteks ini Anwar terlibat. Begitu juga pendedahan itu memberi implikasi kepada Perdana Menteri, Mohd Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor juga. Orang boleh beranggapan bahawa kalau pendedahan beliau itu ada asas benarlah Najib dan Rosmah terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

Bukan itu saja pengkaitan yang dibuat berkenaan dengan anak Nazri Aziz yang terlibat dalam pembunuhan juga menyebabkan orang akan membuat berbagai tafsiran. Justeru elok kalau beliau mendedahkan oknum-oknum yang beliau maksudkan itu. Dan atas dasar untuk menjernih dan membersih nama semua pihak, wajar kalau polis menahan dan menyoal siasat Zulkifli Nordin untuk beberapa minggu. Mungkin lokap boleh memberi kelegaan kepadanya dan menyebabkan beliau akan mulai bercakap benar dan tidak gila memutarkan kata-kata selepas ini.

2 Komen :

Anonymous ,  March 26, 2010 at 9:55 PM  

berani macam taik,telor zul dah mula menguncup..

Anonymous ,  March 26, 2010 at 10:55 PM  

boleh tak sapa2 tunjukkan wajah sebenar budah zul ni tanpa kopiah...

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas