BlogList Malaysia

26 October 2012

PRU13 - Mac 2013.

Selamat menyambut hari raya korban atau raya haji seluruh rakyat Malaysia yang berugama Islam. Kepada yang mampu mengadakan sembelihan korban binatang lembu dan kembing (di Malaysia).

Dalam kita bersuka ria dan makan daging korban, jangan lupa kepada kejahatan dan kezaliman kerajaan BN/UMNO.

Dan pada bulan Januari/Febuari 2013 kerajaan BN/UMNO akan membuat bayaran BRIM ( beri wang RM500 dan RM250) kepada rakyat Malaysia berpendapatan dibawah RM3000. sebualan dan kepada belia atau orang bujang lelaki dan perempuan Malaysia.


Jangan kita tertipu dengan wang RM500 dan RM250 hanya diberi secara bermusim. Dalam masa yang sama pemimpin BN/UMNO songlap wang berjuta juta ringgit (wang rasuah) dan salah gunakuasa. *****uh terbaik macacam mana ketua menteri Sabah memperoleh wang RM40 juta untuk tabung UMNO Sabah?

Itu UMNO Sabah bagaimana pula UMNO pusat atau UMNO yang berjabat di Kuala Lumpur?... Yang bagusnya SPRM tidak bertindak terhadap Musa Aman. Begitu juga pemberian tender projek landasan LRT kepada kroni Najib Razak, SPRM lagi bisu dan pekak. Hanya satu *****uh sahaja.

Dalam suasan menyambut raya korban atau raya haji jangan lupa kes kamera dijalan raya atau AES yang bakal dipasang seluruhnegara menjelang march 2013. Ini satu lagi perompak siang hari yang direka oleh Najib dan UMNO/BN melalui JPJ. Satu lagi projek mengkayakan kroni UMNO/MCA dalam pemasangan AES. Mengapa perlu diswastakan AES?.....

Sedikit lingkaran kisah yang perlu kita sedar dalam kita berkorban dan beraya. Jangankan biarkan syaitan yang bernama UMNO/BN atau syaitan yang dikenali berkuasa semual PRU13.

Dan kisah yang terakhir dalam cerertan ringkas ialah, Komponen BN, MCA menghina Tok Guru Datuk Nik Aziz dan ulama Islam dan ugama Islam. UMNO dan JAKIM senyap menjadi bisu dan pekak badak.

Syabas pada DAP dan wakil Parlimen DAP mempertahankan Tok Guru Nik Aziz.

selamat hari korban dan selamt berkorban pada yang mampu dan kepada yang tidak berkorban dan berkorban jadikan peristiwa Nabi Ismail dengan ayahnya Nabi Ibrahim as. sebagai pengajaran dan sempadan perjuangan. Janagn jadi lembu lembu yang dibela dikondomium."

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas