BlogList Malaysia

18 January 2011

PRK Tenang - Cikgu Mala bakal disabotaj ?

Setelah usaha menukarkan suami kepada calon Pas, Puan Normala Sudirman ke sekolah lain yang terletak 200km dari rumahnya gagal berikutan bantahan yang dibuat oleh pasangan itu. Kini BN berusaha menjatuhkan imej bersih Cikgu Mala. BN akan melakukan apa sahaja, termasuk memfitnah dan memburukkan imej muslimat Pas.

Pihak saraf BN sedang mengatur strategi memburukkan imej Islam yang dibawa oleh beliau. Apa yang dimaksudkan ialah semasa calon berkenaan mengunjungi tempat awam termasuk pasar perhentian bas, lawatan rumah ke rumah dan sebagainya, dari kalangan yang ramai tersebut akan ada seorang atau beberapa orang lelaki yang sudah tentu bukan muhrim, berebut menghulurkan tangan untuk bersalam.


Mereka juga menyediakan kamera dan media seperti TV3 dan RTM untuk merakamkan peristiwa itu. Walau apapun reaksi Cikgu Mala terhadap lelaki-lelaki ini, pihak media akan memutar belit isu ini bagi mengelirukan pengundi dan orang ramai. Gambar itu bakal diulang tayang bagi menimbulkan persepsi negatif terhadap bakal calon Pas ini.

Semua petugas Pas terutama muslimat, diingatkan agar berhati-hati dengan provokasi pihak BN yang sanggup berbuat apa sahaja. Mereka begitu terdesak dalam usaha memenangi kerusi Tenang yang sememangnya dilihat sebagai kubu kuat mereka.

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas