BlogList Malaysia

25 December 2010

Gempar - Menteri Kabinet Najib Merogol Amah

RUPA-RUPANYA SI PEROGOL AMAH INI MASIH LAGI BERJAWATAN MENTERI

Rupa-rupanya cerita tentang 'bekas menteri' rogol amah masih tidak berakhir. Malah beberapa sumber, termasuklah daripada beberapa orang pemberita tabloid yang telah ke Jawa Tengah hampir dua tahun lalu untuk menemuramah mangsa rogol itu, turut muncul dengan cerita yang tersendiri. Dan sumber-sumber berkenaan serta cerita yang dirakamkan dalam bentuk video itu mengisahkan tentang seorang 'bekas menteri' yang telah memperkosa mangsa yang telah lapan tahun bekerja dengan keluarganya.

Yang paling mengejutkan sudah tentulah 'bekas menteri' tersebut sebenarnya BELUM LAGI bekas, sebaliknya masih lagi menjadi menteri dalam kabinet Najib Abdul Razak!!!!

Di sebalik seronok dengan cerita ADUN Selising, rupa-rupanya cerita 'bekas menteri yang belum lagi jadi bekas' ini rupa-rupanya tidak jauh nilai dan tarafnya. Bezanya yang seorang dituduh berzina, manakala yang seorang lagi dituduh merogol. Seorang dituduh oleh orang yang mengaku menjadi saksi dan menangkapnya, manakala yang seorang lagi oleh mangsa sendiri....

Ternyata politik Malaysia sudah semakin maju!

Penyaluran berita juga semakin maju!

Media-media pun tidak mampu dikawal lagi!

Ahli-ahli politik nampaknya terpaksalah berguru dengan Anwar Ibrahim, khususnya untuk mengalih topik ceramah agar keaiban ini tidak diperkatakan, atau setidak-tidaknya dilupakan buat sementara.

Kusangka botak yang jahat cuma kepala atas, rupa-rupanya botak kepala bawah lagi DAHSYAT!!!!

Sumber - cucu tok wan

4 Komen :

puakPAS ,  December 25, 2010 at 11:54 PM  

belum pun sejuk blogger UMNO menggila menuduh dan mefitnah ADUN PAS berzina, sekarang dengan takdir Allah, UMNO terpaksa menghadapi bencana fitnah yang dilemparkan.
Seorang menteri dari UMNO telah dituduh merogol seorang amah dari Indonesia.
Tuduhan ini telah sampai kepada PM Abdullah Badawi, namun PM abdullah menyembunyikannya. Orang rogol orang disembunyikan kesalahan?, teruk bunyinya.
Bahkan perbuatan ini telah menyebabkan kerajaan Indonesia rasa kurang selesa.
Pembuat fitnah yg menuduh ADUN Pas berzina telah mengaitkan TGNA sebagai seorang yg melindungi kesalahan. Tuduhan ini bersandarkan ucapan seorang saksi fasik. Bukan setakat itu TGNA telah dituduh bertindak seperti seorang paderi Kristian mengampun dosa org berzina.
Jgn main-main sekarang kau akan kenal siapa sebenarnya bersama TGNA.

Anonymous ,  December 26, 2010 at 1:18 PM  

Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa? Siapa?

Anonymous ,  December 26, 2010 at 4:17 PM  

AYUH KALO BERANI ORANG PAS DAP KEADILAN?
BAGI TAULAH SAPA ORANG TU?
RASANYA FITNAH NAK JATUHKAN BN...
FITNAH JAK TU.. DA TAK DA MODAL...
BIKIN MALU JAK PAKATAN NI...

BN UMNO SELAMANYA
HIDUP BN HIDUP UMNO...

SantaClaus ,  December 26, 2010 at 11:02 PM  

kah kah kah! kah kah kah! kah kah! Tuhan telah tunjukkan keadilannya.

Blog Archive

Bloglist 3 (TERKINI)

Bloglist ProBN

Bloglist 4 (TERKINI)

Bloglist ProBN 2

Bloglist 5 (TERKINI)

  © Bloglist Malaysia by Ourblogtemplates.com> 2008

Kembali Ke Atas